جلسه شورای اقامه نماز اداره کل بهزیستی استان  بوشهر برگزار شد

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل بهزیستی با حضور حجه الاسلام و المسلمین خوشنود دبیر ستاد اقامه نماز استان دکتر حسین اسدی راد مدیر کل معاونین ، مسئولین و اعضای ستادبهزیستی بوشهر در برگزار شد .

 به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای  این جلسه دکتر حسین اسدی راد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اشائه فرهنگ نماز را در بین جامعه هدف از مهمترین برنامه های این اداره کل در زمینه اقامه نماز در سال 1402 بیان داشت .

همچنین اسدی راد با تاکید بر عدم برگزاری جلسات اداری در زمان برگزاری نماز جماعت بر برنامه ریزی صحیح زیر مجموعه در سال آینده تاکیدکرد .

در ادامه  حجه الاسلام و المسلمین خوشنود دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر ضمن تشکر از اقدامات بهزیستی استان که در سنوات پیاپی به عنوان دستگاه برتر اقامه نماز در استان معرفی گردیده، در بیاناتی رهنمود های بسیار راهگشایی در خصوص توجه بیشتر و بهتر به امر نماز ارائه کرد.

 همچنین  دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهرنسبت به تجهیز نمازخانه های ادارات و اشاعه فضای معنویت در سطح ادارات استان تاکیدکرد .

در پایان مصوباتی در خصوص پربار تر شدن اقامه نماز و امور مربوط به نماز و برگزاری مراسم متعدد معنوی در آغاز سال جاری و همزمان با ماه مبارک رمضان از تصویب اعضاء گذشت.

گفتنی است جلسات شورای اقامه نماز بهزیستی استان بوشهر هر سه ماه یک بار برگزار می گردد که در سال جاری   آخرین جلسه برگزار شد.

کد خبر 75353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد