رودان| روز جوان و تجلیل از جوانان شاغل در اورژانس اجتماعی

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان ، تجلیل از جوانان موفق شاغل در اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان رودان با حضور رییس بهزیستی و جمعی از کارشناسان دفاتر تخصصی در رودان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ بمناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و بزرگداشت روزجوان آیین تجلیل از همکاران شاغل در مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی رودان با حضور خانم حمیده بازگشا جاودان رییس بهزیستی رودان و برخی کارشناسان برگزار گردید. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل اورژانس اجتماعی،  با اشاره به مهم بودن اورژانس اجتماعی در حوزه مداخلات تخصصی و کاهش آسیب های اجتماعی ، بروز آسیب های نو پدید و کاهش سن آسیب در افراد خواستار انسجام بیشتر تیمی و پیگیری های تخصصی شد و اظهار داشت : اورژانس اجتماعی با توجه به ظرفیت بالای خدمت رسانی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد، از این روی انتظار می رود تا نیروهای این واحد با انسجام تیمی بیشتر و انجام اقدامات تخصصی خدمات شایسته ای را به مددجویان ارائه نمایند.

جاودان بر اولویت اقدامات کنشی به جای واکنشی بودن فعالیتها و لزوم مطالعه و اشراف کامل کارشناسان اورژانس اجتماعی به قوانین حمایت از کودکان و نوجوانان اشاره و بر لزوم اهتمام موضوعات مطروحه تاکید نمود.

سپس هر یک از کارشناسان اورژانس اجتماعی در خصوص عملکرد ۱۰ ماهه  سال ۱۴۰۱ شهرستان به بیان مشکلات و چالشهای موجود اشاره نموده و در ادامه مصوباتی جهت پیشبرد اهداف برنامه اورژانس تنظیم گردید. ،در پایان این نشست از جوانان موفق شاغل در مرکز اورژانس اجتماعی نیز تجلیل بعمل گردید.جوانان موفق به استناد مصوبه شورای عالی جوانان در محورهای جوان با توانایی‌های خاص، جوان و عفاف ، جوان کارگر موفق، جوان و فعالیت های مذهبی، توسط رییس بهزیستی شهرستان رودان معرفی گردیدند

کد خبر 75213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد