اصفهان| بهزیستی و سپاه هم راستا در مقابله با آسیب‌های اجتماعی

مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان به اتفاق هیات همراه، با حضور در فرماندهی ناحیه سپاه امام صادق (ع) با جانشین سرهنگ نصر فرمانده سپاه امام صادق (ع)  دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اصفهان، در این دیدارصمیمی که به مناسبت بزرگداشت روز جانباز و پاسدار صورت گرفت، جواد سلمانی ضمن تجلیل از خدمات شایسته و فداکارانه مجموعه سپاه پاسداران در پاسداشت از میهن اسلامی و خنثی نمودن توطئه های دشمنان گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون پاسداران در لحظات‏‎‏ سخت، از ایران اسلامی پاسداری کردند و محکم و قوی در مقابل توطئه ها‏‎ ‎‏دشمنان ایستادند و نگذاشتند نقشه‌های شوم آنها به نتیجه برسد.

  وی با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی افزود: بهزیستی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، اجرای طرح‌های آموزشی، غربالگری بینایی و شنوایی کودکان، رسیدگی به امور نیازمندان جامعه و رصد آسیب‌های اجتماعی می‌تواند تعامل و همکاری خوبی  با سپاه پاسداران داشته باشد.

سلمانی کمک‌های مجموعه سپاه به جامعه هدف بهزیستی و رصد آسیب‌های اجتماعی را بسیار سازنده و اثربخش برشمرد.

در ادامه این نشست جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از دیدار با مدیر و کارشناسان بهزیستی اصفهان که با تلاش مجدانه برای گره‌گشایی از مشکلات مددجویان تلاش می‌کنند، نقش سازمان بهزیستی را در مقابله با آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم دانست و افزود: بهزیستی اصفهان به واسطه ارائه خدمات و وظایف متعدد یکی از نهادهای خاص و دارای اهمیت در جامعه است و حمایت و همراهی با اداره بهزیستی شهرستان اصفهان افتخاری برای مجموعه فرماندهی ناحیه سپاه امام صادق (ع) می باشد. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری دو جانبه بهزیستی و سپاه بتوانیم همگام با هم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، بهبود معیشت و تسکین آلام مردم  نیازمند تلاش کنیم.

کد خبر 75156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد