پیام تبریک مدیر کل به مناسبت ولادت علی اکبر (ع) و روز جوان

مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان پیامی را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در متن پیام محمد مهدی شاهقدمی  آمده:

بسمه تعالی

جوانان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در حضرت علی اکبر (ع) که آئینه تمام نمای نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) می باشد؛ یافته و پرتوی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب اسلامی خود به نظاره نشسته است.

ایشان در خلق پسندیده و کلام بلیغ همچون پیامبر اکرم محمد صلی الله علیه و آله بودند و حضور شجاعانه و قدرتمندانه در میدان نبرد با داشتن هدفی الهی و دارا بودن فضایل اخلاقی بسیار شگرف، حضرت علی اکبر(علیه السلام) را به عنوان یک الگوی جاودان مبدل ساخته است.

حضرت علی اکبر(علیه السلام) با آن که امام نبود و ظرفیت وجودی اش به اندازه امام حسین علیه السلام نمی رسید، اما دارای فضایل اخلاقی بود که او را به الگویی دوست داشتنی در میان جوانان مبدل ساخته است و جوانان با پیروی از فضایل اخلاقی ایشان می‌توانند راه سعادت و رستگاری را بپیمایند.

ضمن تبریک سالروز تولد حضرت علی اکبر علیه السلام  روز جوان را به کارکنان  اداره کل بهزیستی استان  تبریک و تهنیت عرض نموده و در این روز پر خیر و برکت آرزو می‌کنم آینده نظام اسلامی به دست جوانان این مرز و بوم که الگوگیری از آن جناب را چراغ راه خویش قرار دادند درخشان تر از پیش شود.

 محمد مهدی شاهقدمی

  مدیر کل

کد خبر 75084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد