سروآباد | برگزاری جلسه مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان

چهارمین جلسه پیگیری مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان اداره بهزیستی شهرستان سروآباد، روز چهارشنبه دهم اسفند ماه سال جاری در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور معاون عمرانی فرمانداری، رییس اداره بهزیستی و سایر روسا و نمایندگان سایر ادارات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : در این جلسه، فریده سلیمانی رییس اداره بهزیستی شهرستان سروآباد ضمن خیرمقدم و تشکر از حاضرین، گزارشی از روند اجرایی طرحهای مناسب سازی و ساماندهی سالمندان شهرستان سروآباد ارائه داد و بر اهمیت این دو مهم و لزوم توجه تمامی احاد جامعه علی الخصوص ادارت و نهادهای مجری و مرتبط، تاکید کرد و آمادگی بهزیستی سرواباد را در تمامی زمینه ها جهت یاری رساندن و تسهیل امور مربوط به جامعه هدف سازمان، اعلام کرد.

 زارعی، معاون عمرانی فرمانداری سرواباد در خصوص برنامه ها و لزوم اجرایی کردن طرح مناسب سازی در معابر ورودی تمامی ادارات و ارگانها اشاره کرد و نیز معلولان و سالمندان را از گنجینه های معنوی جامعه خواند و افزود؛ خدمت رسانی به این دو قشر عزیز جامعه از وظایف دینی و مدنی هر جامعه است و لذت خدمت به این بزرگواران بسی شیرین تر است.

در ادامه هر یک از ادارات و کارشناسان به بیان دیدگاها و وضعیت موجود پرداختند و برنامه های عملیاتی خود را جهت تسریع و بهبود در خدمت رسانی به دو قشر آسیب پذیر جامعه یعنی؛ معلولان و سالمندان ارائه دادند.

در پایان مدعیون از زحمات و پیگیریهای مجموعه اداره بهزیستی در راستای برگزاری جلسات و پیگیریهای لازم مصوبات، تشکر و قدردانی کردند و مجموعه بهزیستی هم متقابلا از حضور پررنگ و موثر تمامی ادارات و کارشناسان، تشکر و قدردانی کردند.

کد خبر 75062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد