برگزاری جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای عضو کمیته برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان و با حضور فولادی دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیران و نمایندگان دستگاههای عضو در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار شد .

در این نشست ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل ، با توضیحات مسئول آموزش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  ، مواد روان گردان صنعتی نوظهور شایع در سطح جامعه ، پیامد ها و عوارض آنان معرفی شد.

در ادامه پس از تشریح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد " والد آگاه، فرزند ایمن " توسط معاون پیشگیری بهزیستی استان ، هر یک از دستگاهها ی عضو به ارائه گزارش مختصری از اقدامات و فعالیت های انجام شده و برنامه های در دست اقدام پرداختند.

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان و رییس کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز ضمن تقدیر از خدمات کلیه دستگاه های عضو در طول سال ۱۴۰۱ و جمع بندی مطالب ،  نقطه نظرات و راهکارهایی در خصوص مباحث مطرح شده ارائه نمود.

در پایان از اقدامات موثر و مساعی محمد صمیمی رییس آموزش تخصصی و همگانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اهدای لوح تجلیل شد.

کد خبر 75052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد