همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

سالن اجتماعات پایگاه نوژه میزبان همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بود که به همت دایره ایمنی و بازرسی پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه با همکاری معاونت امور پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان رئیس دایره ایمنی و بازرسی پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه در این همایش گفت: به‌منظور آشنایی کارکنان، خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها، برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تاب‌آوری در دستور کار قرار گرفت. این برنامه‌ها و همایش‌ها برای همه ما مفید است. در هفته ایمنی نیز چند کارگاه و برنامه برگزار خواهد شد.

همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

معاون امور پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان نیز گفت: همان‌طور که عزیزان نظامی وظیفه حراست از مرزها و امنیت کشور را برعهده دارند، ما نیز در بخش‌های مختلف اجتماع، وظیفه حفاظت از سلامت روان را برعهده داریم. ارتقای سلامت روان جز با آموزش محقق نمی‌شود. بهزیستی وظیفه ارائه این آموزش‌ها به آحاد جامعه را برعهده دارد.

«مجتبی پهلوساری» ادامه داد: امسال سازمان بهزیستی، برنامه‌های خوبی در سطح استان برگزار کرد که بخشی از آن در پایگاه شهید نوژه بود. این آموزش‌ها و برنامه‌ها با هدف ارتقای سلامت روان برگزار می‌شود. مهارت‌هایی که افراد بتوانند با بحران‌های فردی و اجتماعی روبرو شوند و بهترین راهکار را برای آن‌ها برگزینند.

وی تأکید کرد: آموزش در پیشگیری از بسیاری آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است و برای این کار از فرهیختگان دانشگاهی کمک گرفته شده است.

همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

در این همایش «یاسر عزیزی» روان‌شناس و مدرس دانشگاه برای حاضران کارگاه ارتقای مهارت تاب‌آوری برگزار کرد.

همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

کد خبر 74840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد