برگزاری نشست شورای معاونین بهزیستی استان هرمزگان با حضور معاون راهبری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی کشور

نشست شورای معاونین بهزیستی استان هرمزگان با حضور معاون راهبری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی، مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ نشست شورای معاونین بهزیستی استان هرمزگان با حضور سیدحسین خادم‌حسینی معاون راهبری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی کشور، لطیفیان کارشناس گروه راهبری و توسعه خدمات بهزیستی کشور ، سامیه جهانشاهی مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد.
در این نشست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مراکز مثبت زندگی ،مشکلات و چالش‌های فعالیت مراکز مثبت زندگی در استان را ارائه نمود.

در ادامه خداوردی رییس اداره فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان و هر یک از معاونین ضمن تشریح عملکرد به بیان چالش ها و ارائه راهکارهای پیشنهادی برای اصلاح ساختار و ارتقای کیفیت خدمات پرداختند.
معاون راهبری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی کشور نیز در ادامه نشست با اشاره به تغییر راهبرد نظارت بر عملکرد مراکز مثبت زندگی ، از پررنگتر کردن نقش نظارتی معاونت های تخصصی بر عملکرد مراکز در دستورالعمل جدید دستور العمل نحوه اداره مراکز مثبت زندگی خبر داد و افزود : کسب رتبه از سوی مراکز منوط به گزارش بازدیدهای ماهیانه حوزه های تخصصی خواهد بود و براساس رتبه اخذ شده اعتبارات لازم تخصیص داده خواهد شد.
وی در خصوص گسترش فعالیت های سازمان از طریق مراکز مثبت زندگی و ارائه خدمات تخصصی تر به جامعه هدف گفت : با تشکیل مراکز مثبت زندگی بزرگ‌ترین شبکه ارائه خدمات اجتماعی در خاورمیانه شکل گرفته است که این حرکت جهادی افتخاری برای نظام و بهزیستی است که در جای جای کشور خدمات در دسترس همه‌ی جامعه هدف قرار می گیرد.
وی، افزود: این شبکه بزرگ از طریق سامانه ای جامع به هم و به ستاد کشور، ستاد استان‌ها و شهرستان‌ها متصل می‌شوند و ضمن کم کردن ضرورت رفت و آمد مددجویان و افزایش سطوح دسترسی به بهبود کیفیت خدمات سازمان و ارتقای سطح رضایتمندی مددجویان منجر می شود.

کد خبر 74835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد