هنر ابزاری برای افزایش خودباوری و اعتماد به‌ نفس در افراد دارای معلولیت است

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: هنر ابزاری برای تقویت خودباوری است و جشنواره تئاتر معلولان تلاش دارد تا اعتماد به‌ نفس را در بین افراد دارای معلولیت افزایش دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین اظهار کرد: این جشنواره به میزبانی مازندران و با حضور ۵ استان در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

وی با قدردانی از شرکت‌کنندگان این جشنواره که از استان‌های ‌گیلان، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و مازندران گرد هم جمع شدند اظهار امیدواری کرد و گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی  موجبات توانمندی و خودباوری افراد دارای معلولیت را فراهم می آورد.
وی در خصوص آثار به نمایش درآمده در این جشنواره گفت: ۱۶۰ اثر به دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال شد که پس از بازخوانی و بازبینی ۱۳ اثر به مرحله نهایی این جشنواره راه یافت.

بریمانی با بیان اینکه هنر ابزاری برای رشد و تعالی جامعه است که کیفیت زندگی را افزایش و حال و حس خوب را به جامعه منتقل می‌کند افزود: با ابزار هنر خودباوری تقویت و اعتماد به‌ نفس افزایش می‌یابد و خانواده و جامعه افراد دارای معلولیت را باور می‌کنند.
 مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد: افراد دارای معلولیت با استفاده از هنر می‌توانند توانمندی‌های خود را به جامعه نشان داده و خود را وارد جامعه کنند.
بریمانی با اشاره به این مطلب که تمامی دست‌اندرکاران و متولیان سازمان برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تمام تلاش خود را به کار بستند افزود: استقبال خوب مردم برای حضور در این جشنواره نشان از کیفیت بالای نمایش‌های به اجرا درآمده در ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین دارد.
مدیرکل بهزیستی مازندران داوران این جشنواره را از بهترین داوران عرصه‌ی فرهنگ و هنر کشور خواند و افزود: امیدواریم با برگزاری موفق این جشنواره، افتخار میزبانی جشنواره‌های دیگر نیز به دیار علویان ‌مازندران سرسبز داده شود.
اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر پنج‌شنبه ۴ اسفندماه با حضور علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و مسئولان کشوری و استانی در بابلسر برگزار شد.

کد خبر 74670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد