رئیس سازمان بهزیستی کشور میهمان ویژه اختتامیه جشنواره تئاتر معلولان

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر معلولان کاسپین مازندران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی و روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ فریبا بریمانی در حاشیه بازدید و دیدار با گروه‌های نمایشی حاضر در ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر در گفت‌وگویی اظهار داشت: ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت با شرکت ۵ استان مازندران، گلستان، سمنان، گیلان و خراسان شمالی به میزبانی مازندران در اردوگاه بابلسر برگزار شد.

وی افزود: ۱۶۰ اثر به دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی ۱۳ اثر برای نمایش در این جشنواره پذیرفته شد.
وی افزود: اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر پنج‌شنبه ۴ اسفندماه ساعت ۱۵ با حضور علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و مسئولان کشوری و استانی در بابلسر برگزار می‌شود.
بریمانی در مورد اهداف برگزاری این جشنواره گفت: افراد دارای معلولیت، دارای توانمندی بالایی هستند که باید به منصه ظهور برسد، افرادی که وارد عرصه‌ی هنر می‌شوند، در واقع خودباوری را افزایش داده و این هنر و ورود به اجتماع موجب می‌شود که خانواده و جامعه آنان را باور داشته و از توانمندی اجتماعی و اقتصادی بهره‌مند شوند.
مدیرکل بهزیستی مازندران افزود: در کنار هنرمندان تئاتر و نمایش، هنرمندان توانمندی در بخش هنرهای تجسمی داریم که دارای توانمندی بالایی هستند.
 وی بابیان اینکه در این جشنواره کارگاه آموزشی تخصصی هم با حضور داوران و اساتید برتر برگزار شد، خاطرنشان کرد: هدف از این کارگاه‌ها افزایش توانمندی‌ها و علم و دانش در این بخش بوده تا افراد از این فرصت برای افزایش بهره‌وری و توانمندی خود استفاده کنند.
بریمانی گفت: افراد دارای معلولیت در این دوره از جشنواره، در یک رقابت زیبا با رضایت خاطر، جشنواره را به اتمام رساندند، برگزار کنندگان این جشنواره تمام تلاش خود را به کار بستند تا خاطره خوشی برای شرکت‌کنندگان این جشنواره رقم بخورد.
وی برگزاری این جشنواره را درواقع یک رقابت و تلاش برای اثبات توانمندی معلولان در نگاه عموم جامعه دانست و افزود: هنر ابزار مؤثری برای توانمندسازی معلولان است و باید از این ظرفیت استفاده نمود.

کد خبر 74623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد