پویش" عید رمضان" با هدف تامین بخشی از نیازهای معیشتی مددجویان نیازمند تحت پوشش

"پویش عید رمضان"، با هدف تامین بسته‌های معیشتی جامعه هدف بهزیستی هم‌اکنون درحال جمع‌آوری کمک‌های مردمی است و توزیع این بسته‌ها نیز از نیمه شعبان تا آغاز سال جدید انجام خواهد گرفت.

معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی افزود: باتوجه به اینکه چهارم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ با آغاز ماه مبارک رمضان مصادف شده است لذا پویش عید رمضان با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای جامعه هدف بهزیستی هم‌اکنون جهت جذب کمک‌های مردمی فراخوان داده و انشالله از ۱۷ اسفندماه همزمان با ولادت ولیعصر(ع) توزیع بسته‌های معیشتی آغاز گردیده و تا آغاز سال جدید ادامه خواهد داشت.

حمیده محدث ضمن تقدیر از مشارکت‌ خیرین و همراهی همیشگی آنها در اجرای بهینه پویش‌های قبلی، گفت: پویش «عیدرمضان» همزمان با سراسر کشور توسط بهزیستی استان خراسان رضوی آغاز گردیده تا واسطه‌ی رساندن نیات خیرخواهانه خیرین و شهروندان نیک اندیش به خانواده‌های نیازمند باشد.

وی هدف از اجرای این پویش را کمک به معیشت خانواده های آسیب دیده و مستضعف به ویژه زنان سرپرست خانوار، ایتام، سالمندان نیازمند و از کارافتاده و ... عنوان کرد و ضمن دعوت از کلیه شهروندان، خواستار مشارکت حداکثری و خیراندیشانه مردم نیکوکار کشورمان در این پویش شد.

محدث اظهار امیدواری کرد که همچون همیشه با کمک شهروندان و کلیه نهادهای همکار در حوزه محرومیت زدایی شاهد اجرای گسترده و تاثیرگذار این پویش باشیم.

به گفته معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان، راه های مشارکت در این پویش به این شرح می باشد:

شماره حساب: ۴۱۶۰۰۳۴۵۷۱۶۵۳۸۸۷بانک مرکزی

شماره کارت : ۷۸۴۶-۸۷۶۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر و اهدای هدایای غیرنقدی : ۳۲۲۳۲۶۰۵- ۰۹۱۵۱۱۷۷۲۵۰

کد خبر 74587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد