ملارد| برگزاری نشست پیگیری مناسب سازی اماکن شهرستان

با توجه به ضرورت مناسب سازی صحیح اماکن، ادارات، معابر و ... نشستی با حضور داود فهیم راد سرپرست اداره، عبدالرسول قربانی نماینده معلولین شهرستان، مریم نجفی مسئول امور توانبخشی و کارشناس مناسب سازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط انجمن معلولین گفت: کمیته های مناسب سازی که در طول سال با حضور نمایندگان ارگانها و فرماندار شهرستان برگزار می شود و نقش بسیار موثری در پیشبرد اهداف جامعه هدف تحت پوشش در حوزه مناسب سازی و اهمیت این موضوع دارد.
وی افزود: در این راه علاوه بر انجمن معلولین که همراه همیشگی بهزیستی است سایر ارگانها نیز در تلاش هستند تا با در نظر گرفتن دستورالعمل های مناسب سازی شرایطی را فراهم آورند که افراد دارای معلولیت از امکانات سطح شهرستان بهره مند گردند.
در ادامه قربانی نماینده امور معلولین با تشریح اقدامات انجام شده گفت: طی روزهای باقیمانده به پایان سال بازدیدهایی با حضور نمایندگان صدا و سیما جهت پوشش خبری اقدامات صورت گرفته و بانکهایی که موارد مناسب سازی را به درستی رعایت نموده اند انجام می شود و در تلاشیم تا با فرهنگ سازی اهمیت مناسب سازی اماکن برای استفاده معلولین، این افراد را از حق طبیعی خود برخوردار کنیم.
در پایان این جلسه ضمن بررسی مصوبات سال ۱۴۰۱، دستور کار و برنامه های مورد نیاز برای مطرح نمودن در کمیته مناسب سازی پایان سال ادارات مطرح شد.

کد خبر 74586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد