همایش مهارت‌های زندگی و سلامت اجتماعی

به‌همت معاونت پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان همدان، همایش همایش مهارت‌های زندگی و سلامت اجتماعی در شهرستان رزن برگزار شد. در این همایش «زهرا همایی» روان‌شناس، برای حاضران کارگاه آموزشی مهارت تاب‌آوری برگزار کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان رزن، هدف از برگزاری این همایش را آموزش مهارت‌های زندگی، تغییر رفتارهای مشکل‌ساز و ایجاد رفتارهای جدید و سازگارانه عنوان کرد و توضیح داد: اداره بهزیستی شهرستان رزن از طریق مراکز پیشگیری از اعتیاد و دفتر آسیب‌های اجتماعی و همچنین دفتر مشاوره، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌کند. این اداره همچنین از طریق اورژانس اجتماعی و خط تلفنی ۱۲۳ در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.

«نجیبه رضایی» ادامه داد: در حال حاضر، برنامه جامع پیشگیری از خودکشی توسط ۱۸ نیروی آموزش‌دیده در سطح شهرستان در حال برگزاری است و مراحل تحلیل وضعیت و غربالگری را انجام داده در مرحله آگاه‌سازی هستیم. در تلاش هستیم با تشکیل کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان، بتوانیم فعالیت‌های بیشتری به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رزن نیز گفت: یکی از بخش‌های مهم فعالیت‌های بهزیستی، اشتغالزایی برای جامعه هدف آن است. در یکسال گذشته حدود ۱۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال پرداخت شده است و ۱۲۴ نفر هم شاغل شده‌اند.

«علی اصغر غفاری» تأکید کرد: حدود ۲۶ میلیارد تومان منابع تسهیلاتی در این حوزه هست که ۱۸ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است. از طریق بانک‌های عامل پیگیر تخصیص بقیه اعتبارات هم هستیم.

همایش مهارت‌های زندگی و سلامت اجتماعی

همایش مهارت‌های زندگی و سلامت اجتماعی

همایش مهارت‌های زندگی و سلامت اجتماعی

کد خبر 74535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد