افراد جویای کار تحت پوشش بهزیستی در سامانه جویای کار ثبت نام کنند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار به نشانی http://www.jobwo.ir آماده ثبت نام از افراد بیکار تحت پوشش بهزیستی است و یک خط تلفن همراه و داشتن پرونده در بهزیستی برای ثبت نام افراد کافی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی با اشاره به دستور ویژه رئیس جمهور در گرامیداشت روز جهانی افراد دارای  معلولیت؛مبنی بر ارائه  لیست افراد دارای معلولیت آماده کار را به همه سازمانها ادارات دولتی و شرکت ها داد تا در زمینه هایی که این افراد میتواند مشغول بکار شوند جذب آنها در اولویت قرار گیرد.  به همین  منظور سازمان بهزیستی سامانه ای تحت عنوان«سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت این سازمان را با کمک کانون انجمن های صنفی کارفرمایی وآموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای راه اندازی کرده است.

وی افزود: کسانی که در سامانه ثبت نام می کنند حتما باید افراد بیکار تحت پوشش بهزیستی باشند و اطلاعات ثبت نام کنندگان با بانک اطلاعات مددجویان بهزیستی مطابقت داده می شود.

حسینی تاکید کرد: افرادی که اطلاعات آنها در سامانه ثبت شده است به دو گروه تقسیم می شوند: کسانی که دارای مدرک دانشگاهی هستند و کسانی که مدارک فنی و حرفه ای دارند. این دو گروه  برای ۴ مدل اشتغال دولتی(جذب ۳ درصدی)،خصوصی ،کارفرمایی و خویش فرمایی معرفی خواهند شد.

کد خبر 74472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد