دعوت از خانواده بزرگ بهزیستی خراسان رضوی جهت حضور در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن

دکترمسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، طی پیامی از کلیه کارکنان و همکاران، مددجویان و توانخواهان بهزیستی سراسر کشور به ویژه استان بزرگ و حماسه ساز خراسان رضوی، جهت حضور در راهپیمایی و گردهمایی بزرگ و مردمی ۲۲ بهمن دعوت کرد. در متن این فراخوان آمده است؛

همکاران عزیز

مددجویان و توانخواهان غیرتمند و بزرگوار بهزیستی

سلام و درود

چهل و چهار سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گذشته است؛ چهل و چهار سال با فراز و فرود، با افتخار و عزت، با شکوه و عظمت، با مبارزه و جهاد، با غیرت و همت، با صلابت و شوکت و هزاران هزار واژه که در وصف نمی گنجد.

بهزیستی نیز به عنوان مولود این انقلاب عزیز و پربرکت، پای به پای دیگر نهادهای خدمت رسان، به پیش آمد تا به وصایای رهبر عظیم الشان انقلاب، امام خمینی(ره) و توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در راه مبارزه با محرومیت، تحقق عدالت و ایجاد برابری در بین اقشار جامعه به ویژه رفع مشکلات و کمبودهای گروه های هدف بهزیستی، تمام هم و غم خود را به کار گیرد و نقشی کوچک در این حرکتِ عظیم انسان ساز و تحول آفرین ایفا نماید.

امروز، سازمان بهزیستی، به پاسِ افکار، اهداف و تلاش های بانیان این انقلاب، هدف مقدس و مردم محور و انسانیِ "محرومیت زدایی" را در جای جای شهرها و روستاهای این کشور عزیز، با جدیت و همت دنبال و گروه های هدف از بانوان سرپرست خانوار، ایتام، سالمندان، افراد دارای معلولیت تا آسیب دیدگان اجتماعی و...را زیر چتر مهر خود گرفته و چون خانواده ای بزرگ، پاسداری و حمایت می کند.

شکی نیست که راه، راه سختی است اما این راه با تلاش های شبانه روزی کارکنان بهزیستی و همراهی و حمایت مردم انسان دوست، خیرین بزرگوار، تشکل های مردم نهاد و کلیه سازمان ها و نهادهای اجتماعی به جد دنبال شده و می شود.

امروز در چهل و چهار سالگی این انقلاب بالنده و مردمی، به خود می بالیم که در جهادی مقدس قدم گذاشته ایم تا پاسدار رشادت ها و حق طلبی های بانیان و شهدای انقلاب باشیم. و فردا سالروز تجدید پیمان و بیعتی دوباره با  آرمان های انقلاب است. پس با افتخار و دوشادوش یکدیگر شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" سر خواهیم داد و متحد و سربلند به سوی آینده ای روشن و سرشار از غرور و موفقیت قدم برخواهیم برداشت. وعده دیدار ما، راهپیمایی و گردهمایی بزرگ و مردمی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

و من الله التوفیق

مسعود فیروزی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 73818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد