حاجی آباد| برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بهزیستی

به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بهزیستی برپا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور علی خرم نسب فرماندار حاجی‌آباد، رییس اداره بهزیستی شهرستان،کارشناس CBR اداره کل بهزیستی استان و جمعی از مدیران شهرستانی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بهزیستی برپا شد.
این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندیهای مددجویان تحت حمایت بهزیستی و عرضه محصولات و صنایع تولیدی مددجویان و شناساندن توانمندیهای آنان در محل پارک دولت شهر حاجی آباد برپا شد.
فرماندار حاجی آباد ضمن بازدید از محصولات تولیدی مددجویان بر شناسنامه‌دار کردن محصولات تاکید و افزود: تولید کنندگان خانگی در شهرستان به دنبال تولید کالاهایی باشند که مواد اولیه آن در شهرستان تامین می‌شود تا در فرآیند تولید، هزینه های آنها کاهش و درآمد آنها افزایش یابد.
وی برپایی نمایشگاه ها عرضه محصولات مشاغل خانگی را فرصتی برای عرضه دستاوردهای مددجویان دانست و گفت: اداره بهزیستی شهرستان،ضمن شناسایی مددجویان به همراه کالاهایی که به صورت انبوه تولید می شود آنها را به مرکز استان جهت شرکت در نمایشگاه های دائمی معرفی نماید.
گفتنی است در این نمایشگاه محصولاتی همچون عروسک های بافته شده از نخ، لباس محلی، ترشی و لواشک های خانگی،عرقیجات، پخت نان محلی ، حصیر و سبد ،گلیم و تابلو فرش به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 73778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد