همایش جهاد تبیین با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کهگیلویه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کهگیلویه گفت: تحقق جهاد تبیین در جامعه امری ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : حجت الاسلام نوذر باقری راد در حاشیه همایش جهاد تبیین در اداره بهزیستی کهگیلویه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید وی بر جهاد تبیین افزود: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد قابل ستایش و افتخار است.

باقری راد ابراز داشت: آمار عملکردهای توسعه محور جمهوری اسلامی ایران با هیچیک از حکومت‌های قبل آن قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: در فضای مجازی دشمن بسیار تلاش کرد عملکرد جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرد و حکومت پهلوی را به عنوان منجی ایران معرفی کند.

باقری راد مقایسه در برخی پارامترها و برخی عملکردها را اساساً غلط دانست و بیان کرد: در بعضی جاها و حوزه‌ها اصلاً کوچک‌ترین کاری صورت نگرفته بود. از جمله همگانی کردن سواد یا حوزه‌های زیرساختی آب، برق، گاز، تلفن و خطوط ارتباطی که قبل از جمهوری اسلامی فقط مختص به شهرهای بزرگ بود که مسئولین رفت و آمد می‌کردند و مردم از این نعمت‌ها بی بهره بودند.

وی با بیان اینکه عده‌ای با ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین می‌خواهند ماهیت و اصالت این انقلاب را زیر سوال ببرند، افزود: نمونه این قبیل کارها استفاده از بحث حقوق زنان بوده که همه آمارهای جهانی عملکرد جمهوری اسلامی ایران را در رعایت و شناخت حقوق زن خیلی قوی و شاخص می‌پندارند.

باقری راد با بیان اینکه بر همین اساس اهمیت جهاد تبیین برای همه روشن می‌شود گفت: جهاد تبیین یعنی دستاوردها و عملکردها در هر حوزه‌ای بیان شود.

وی تاکید کرد: هر اقدام و کار خوبی که توسط مدیران انجام گرفته باید برای مردم روشن شود و کم هم نیستند، اما متأسفانه خیلی جاها در بیان عملکردها کوتاهی شد.

باقری راد با اشاره به مقایسه عملکرد در حال حاضر بهزیستی با بهزیستی که چهار سال قبل از انقلاب تشکیل شده بود، افزود: ببینید بعد از انقلاب چه اقداماتی صورت گرفت، اما خیلی از مردم از عملکردهای این سازمان ناآگاه هستند.

وی گفت: این یعنی جهاد تبیین صورت نگرفته و در جاهایی نتوانستیم در جهاد تبیین موفق باشیم و نتوانستیم کارکردهای نظام را به گوش مردم برسانیم.

باقری راد بیان کرد: همین عدم گفتن‌ها و کار نکردن‌ها در بحث تبلیغات در فضای مجازی باعث شد که دشمن یک خود تحقیری را در بین جوانان رواج دهد و آنها را نسبت به آینده این انقلاب بدبین کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: همه دستگاه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها باید عملکرد خود را به صورت شفاف و در عین حقیقت به مردم بگویند.

باقری راد خاطر نشان کرد: ما نیاز به دروغ نداریم چون کار صورت گرفته اما بیان نشده‌اند و نیاز به جهاد تبیین است.

منبع:خبرگزاری مهر

کد خبر 73770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد