برخوار| ایجاد اشتغال با تکیه بر ظرفیت‌های بومی مناطق

همزمان با  ایام الله دهه مبارک فجر، طرح‌های اشتغال بهزیستی شهرستان برخوار با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان  افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، کارشناس مسئول حوزه مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال، نقطه امیدی در روند توانمندسازی مددجویان با تکیه بر ظرفیت‌های بومی مناطق است.

رسول زارع ابراز امیدواری کرد: امید است در سال آینده با رفع موانع قانونی در پرداخت همزمان تسهیلات تبصره ۱۸ و تبصره۱۶ فعالان اقتصادی امکان دریافت تسهیلات تکمیلی را نیز داشته باشند.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان برخوارنیز در آیین افتتاح طرح‌های اشتغال گفت: دو طرح از ۶۹ طرح اشتغال مددجویی به صورت نمادین و با حضور مسئولان استان و شهرستان  افتتاح شد.

حسن مرادی افزود: میزان پرداختی این طرح‌ها را معادل ۶۹/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و سهم آورده بخش خصوصی ۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال عنوان کرد.

وی تعمل دوجانبه بهزیستی و بانک‌های عامل را مثبت ارزیابی کرد و  افزود:  نتیجه این تعامل سه برابر شدن تسهیلات اشتغال در سال جاری بوده و امید است در سال آینده مشکلات در زمینه تضامین بانکی در سطوح کشوری رفع و رجوع شود و ما شاهد نتایج بهتری در این زمینه باشیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام قربانی امام جمعه شهرستان برخوار نیز ضمن تقدیر از زحمات پرسنل بهزیستی شهرستان در ارائه خدمات به جامعه هدف تقدیر، بر خودکفا نمودن مددجویان تاکید کرد.

برخوار| ایجاد اشتغال با تکیه بر ظرفیت‌های بومی مناطق

برخوار| ایجاد اشتغال با تکیه بر ظرفیت‌های بومی مناطق

کد خبر 73759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد