۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی انجام شد

افتتاح خانه کودک و نوجوان مهر کوثر شهرستان فیروزآباد و مجتمع خدمات بهزیستی شهدای شهرستان میمند

رئیس سازمان بهزیستی:تاکید دولت بر مردمی سازی و پرداختن به نقاط کمتر برخوردار و کمتر دیده شده است
افتتاح خانه کودک و نوجوان مهر کوثر شهرستان فیروزآباد و مجتمع خدمات بهزیستی شهدای شهرستان میمند

در نهمین روز از ایام الله دهه فجر باسفر علی محمد قادری معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی به استان فارس خانه کودک و نوجوان پسرانه مهر کوثر شهرستان فیروزآباد و مجتمع خدمات بهزیستی شهدای شهرستان میمند جهت ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس :

این برنامه افتتاحیه با حضور قادری رئیس سازمان بهزیستی ,دکتر کریمی معاون توسعه و منابع انسانی استانداری فارس, هوشیار مدیر کل بهزیستی, فروردین نماینده مردم فیروزآباد,قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین انجام شد.

علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی در این افتتاحیه گفت: تاکید دولت بر مردمی سازی و پرداختن به نقاط کمتر برخوردار و کمتر دیده شده است ،قادری افزود: تسهیل بیمه پردازی از ارکان خدمات بهزیستی است و در سال جاری برای اولین بار در تاریخ سازمان بهزیستی ۵۹ کد خدمت توانبخشی مشمول دریافت ۷۰ درصد فرانشیز از بخش خصوصی گردیده است . رییس سازمان بهزیستی از انعقاد تفاهم نامه با ستاد اجرایی در راستای مناسب سازی ده هزار واحد مسکونی خانواده های افراد دارای معلولیت و سالمندان در کشور در سال ۱۴۰۲ نیز خبر داد. پ

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس نیز گفت: خانه پسرانه کودکان و نوجوانان مهر کوثر جهت نگهداری و خدمات دهی به فرزندان پسر ۱۲ تا ۱۸ سال با ظرفیت اسمی ۲۰ نفر در نظر گرفته شده و در حال حاضر ۱۷ فرزند پسر در این مرکز پذیرش شده اند،این مرکز دارای ۴ واحد آپارتمان با امکانات کامل آموزشی ، رفاهی و مسکونی جهت فرزندان پسر ۱۲ تا ۱۸ سال تحت حمایت بهزیستی است. او در ادامه افزود:مجتمع خدمات بهزیستی شهرستان میمند نیز به منظور تسهیل دسترسی جامعه هدف شهرستان میمند و بخش های حومه این شهرستان به خدمات بهزیستی اعم از خدمات مددکاری و توانبخشی راه اندازی گردیده است. مدیر کل بهزیستی فارس تصریح کرد برای این پروژه ها بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار با همت خیرین هزینه شده است و امروز در نهمین روز از ایام الله فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور رونمایی و بهره برداری گردید.

گفتنی است در حاشیه این برنامه افتتاحیه قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی از نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف در مجتمع بهزیستی شهدای شهرستان میمند بازدید کرد.

کد خبر 73725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد