شهرضا| آیین افتتاح نمایشگاه و بازارچه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار

به همت حوزه اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان شهرضا و بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه و بازارچه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی شهرضا  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهرضا گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای زنان سرپرست خانوار با حضور معاون اجتماعی بهزیستی استان، معاون عمرانی فرماندار، امور بانوان و دبیرخانه اشتغال فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهرضا و منظریه، دفتر نماینده مجلس، روسا و پرسنل ادارات شهرستان آغاز به کار کرد.

سید علی موسوی ادامه داد: در راستای پیشبرد اهداف عالیه سازمان و آشنایی مسئولین و عموم مردم با معضلات و مشکلات زنان سرپرست خانوار و کمک به درآمد این افراد؛ این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه در سالن اجتماعات این اداره همه روزه برای بازدید و خرید عموم مردم دایر می باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور و استقبال مسئولان استان و شهرستانی از این نمایشگاه افزود: محصولات  موجود در غرفه‌ها شامل؛ شیرینی‌پزی، عروسک‌بافی، گل‌فروشی، ظروف سرامیکی، بسته‌بندی حبوبات وگیاهان دارویی، قالیبافی و فروش عسل و سرویس‌های آشپزخانه و...  می‌باشد که توسط سرپرست خانوار زنان  تحت پوشش اداره تهیه و عرضه شده است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد:  امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم راه معرفی و تامین بازار فروش محصولات این عزیزان را به جامعه هموار کنیم.

شهرضا| آیین افتتاح نمایشگاه و بازارچه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار



 

کد خبر 73693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد