افتتاح ۳ مرکز در قم با حضور مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور

همزمان با دهه مبارک فجر مرکز اقامتی درمان معتادین نوید سلامت، مرکز خدمات مشاوره‌ای حامی و ساختمان جدید مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ قم با حضور مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل به نقل از قم، مرکز اقامتی درمان معتادین نوید سلامت، مرکز خدمات مشاوره‌ای حامی و ساختمان جدید مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ با حضور «بهزاد وحیدنیا» مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، «سید صادق میرئی» سرپرست بهزیستی استان قم، مسولان استانی و مدیران مراکز غیردولتی افتتاح شد.

«بهزاد وحیدنیا» مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و تقدیر از شرکای کاری بهزیستی اعم از موسسات خیریه، خیرین و مراکز غیردولتی، تلاش همه این مجموعه خدوم را ایجاد پاکی، شادی و سلامتی در فرد، خانواده و جامعه برشمرد و افزود: کار شما در مراکز اقامتی واقعا ارزنده و ارزشمند است؛ چراکه به نوعی با مال خود جهاد می‌کنید و با سرمایه گذاری و راه‌اندازی این اماکن به فکر نجات همنوعان خود هستید که این امر هم پیام مهم انبیاء الهی است.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: جامعه ما و همه ما در کنار هم نیازمند به همدلی و هم فکری هستیم تا درست فکر کنیم و درست عمل کنیم؛ لذا در مقوله اعتیاد عمده بحث مداخلات روانی و درمان وابستگی است، مداخلات غیرداروئی و رویکرد پیشگیرانه در این زمینه بسیار بجا و لازم است.

وی، وظیفه دولت و سازمان‌های دولتی را تسهیلگری، مسیرگشائی و ایجاد سهولت در زمینه حضور مردم در اداره مراکز برشمرد و ضمن قدردانی از فعالین بخش خصوصی که امروز شاهد افتتاح مرکز اقامتی نوید سلامت و مرکز مشاوره حامی بودیم، افزود: سلامت روح و روان جامعه در کنار سلامت جسمی باید متوازن پیگیری شود.

یادآوری می‌شود؛ ساختمان جدید مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ بهزیستی قم در میدان شهید محلاتی، مرکز اقامتی درمان معتادین نوید سلامت در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر و با امکانات لازم در منطقه جمکران و مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی حامی در خیابان ساحلی نبش کوچه ۲۸ افتتاح شد.

کد خبر 73517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد