برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره تئاتر معلولین آفتاب و هنرمندان دارای معلولیت

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در مراسم تقدیر از جامعه هدف هنرمند، از تلاش برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت و اشتغال پایدار آنها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره تئاتر معلولین آفتاب و هنرمندان معلول با حضور محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران،   یوسف رضایی معاون امور توانبخشی، فاطمه ارزانیان معاون امور اجتماعی و دیگر مسئولین و افراد هنرمند دارای معلولیت در سالن اجتماعات شهید سلیمانی بهزیستی استان تهران برگزار شد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در این مراسم گفت: خدماتی که به معلولین ارائه می شود دارای طیف گسترده ای است و در سطح استان تهران بیش از یکصد و ۷۲ مرکز نگهداری شبانه روزی فعالیت می کنند و بیش از ۱۱ هزار نفر در این مراکز شبانه روزی نگهداری می شوند.

یوسف رضایی در ادامه سخنانش اظهار داشت، تلاش ما در معاونت توانبخشی اشتغالزایی و بهره برداری از افرادی است که برای معلولین اشتغال ایجاد کنند و به هدف نهایی ما که توانمند سازی معلولین بوده نزدیک شویم.

وی در ادامه افزود؛ در بحث اشتغال معلولین باید تلاش مضاعفی هم از سوی سازمان بهزیستی و دیگر نهادها و مسئولین کشوری صورت بگیرد و افراد دارای معلولیت دیگر نیازمند دریافت مستمری ماهیانه خود نباشند.

کد خبر 73504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد