به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه آموزشی سامانه سامد با حضور کارشناس استانداری از واحد سامد ارتباطات مردمی استانداری و کلیه رابطین پذیرش ادارات بهزیستی شهرستانها بصورت حضوری و مجازی به میزبانی اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان برگزار شد.
در این نشست با تاکید بر اینکه ارتباطات مردمی و سامانه سامد ، یکی از شاخص های نظارتی دستگاه های اجرایی بوده ، بر اهمیت پاسخگویی به درخواست های ارجاعی از سامد ، نحوه پاسخ دهی ، مدت زمان پاسخ گویی ، گزارشات بازدید ها و ... تاکید داشتند.
نظر شما