ایثار قم آماده قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران است

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: تیم ایثار قم با حمایت بنیاد 15 خرداد آماده مرحله نهایی بازی‌های فصل 1401 لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور است و برای قهرمانی به میدان می‌رود.

یحیی ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بنیاد 15 خرداد پشتیبان تیم ایثار قم در بازی‌های فصل 1401 لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور است و تیم ما را در راه کسب مقام قهرمانی بازی‌های این فصل همراهی می‌کند، امیدوارم در مرحله نهایی نتایج خوبی بگیریم و قهرمانی را به آنها هدیه کنیم.

وی با بیان اینکه دیدارهای نهایی از 19 تا 21 بهمن ماه در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، افزود: در این مرحله از لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران ایثار قم با تیم‌های دانشگاه آزاد ارومیه، هیات خوزستان و فولاد هرمزگان برای کسب مقام قهرمانی رقابت می‌کند.

ایثار قم آماده قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران است

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: اردوی نهایی تیم ایثار قم به منظور حضور در این مرحله از رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی مسابقات از 15 بهمن آغاز شده و تمام بازیکنان با آمادگی کامل زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند تا برای قهرمانی با قدرت به مصاف رقبای حاضر در این مرحله بروند.

وی به نتایج تیم ایثار در مرحله مقدماتی بازی‌ها هم اشاره و بیان کرد: تیم ما با هدایت عباس خاکی مربی حال حاضر تیم ملی کشورمان، دیدارهای مرحله مقدماتی را هم امتیاز با دانشگاه آزاد ارومیه به پایان رساند و تنها بر حسب تفاضل گل در جایگاه دوم قرار گرفت تا به مرحله نهایی راه یابد.

ایثار قم آماده قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران است

ابطحی که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است، در ادامه بیان کرد: چهار تیم حاضر در مرحله پایانی مسابقات حضور دارند که بر اساس آیین‌نامه انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین، به طور مستقیم به بازی‌های فصل 1402 لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نیز راه یافته‌اند.

گفتنی است: باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم به مدیرعاملی علی خوشرفتار و مدیریت یحیی ابطحی دو تن از جانبازان گرانقدر 8 سال دفاع مقدس، در سابقه درخشان خود دو قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران در سال‌های 1393 و 1394، قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران، قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و رتبه سومی مسابقات بین‌المللی 2015 اصفهان را ثبت کرده است.

ایثار قم آماده قهرمانی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران است

همچنین ایثار تنها باشگاه سازنده بسکتبال با ویلچر استان قم است که با استعدادیابی از بین نخبه‌های معلول، محمد محمدنژاد و رضا عیوضی را به سطح اول بسکتبال با ویلچر ایران معرفی کرده، محمدنژاد افتخارات متعدد در آسیا و جهان و همچنین تجربه دو پارالمپیک 2016 برزیل و 2020 ژاپن را در کارنامه دارد و عیوضی نیز که هم اکنون در لیگ فرانسه بازی می‌کند در مسابقات جوانان قاره و جهان و پارالمپیک 2020 ژاپن برای خود سابقه موفقی به ثبت رسانده است.

کد خبر 73408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد