دیدار مسئولان بهزیستی خوزستان با خانواده های شهدای دارای فرد معلول

در ششمین روز از دهه مبارک فجر ،مدیران و مسئولان بهزیستی خوزستان با خانواده های شهدای دارای افراد معلول دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،این دیدارها به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف  تکریم مقام والای خانواده های  شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده‌های شهدای  دارای معلول صورت  گرفت.

در این دیدارها با اهدا دسته گل از خانواده های شهدا تجلیل شد.

از دیگر برنامه های بهزیستی خوزستان  در ششمین روز از دهه مبارک فجر ،برپایی میزارتباطات مردمی در ادارات و پاسخگویی به درخواستهای جامعه هدف و بازدید مسئولان از خانواده های مددجویان و پیگیری مشکلات آنها بود.

همچنین  به مناسبت دهه فجر ،در  دیدار مدیر کل بهزیستی استان خوزستان با محمد رضا اسکندری  مدیرعامل  سازمان منطقه آزاد اروند ضمن بررسی مشکلات جامعه هدف  بهزیستی در شهرستانهای آبادان و خرمشهر ،بر لزوم همکاری و مساعدت بیشتر منطقه آزاد با بهزیستی به منظور ساماندهی  آسیب های اجتماعی تاکید شد.

در این نشست ،اسکندری قول مساعد داد تا سازمان بهزیستی  را  در رفع مشکلات  معلولان و مددجویان شهرستانهای آبادان و خرمشهر یاری نموده و در جهت ساماندهی  آسیبها و معضلات اجتماعی، همکاریهای لازم را به عمل آورد.

کد خبر 73401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد