پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار

دکتر مهران کریمیان در پیامی ، سالروز ولادت حضرت علی (ع) ،روز مددکار و روز پدر را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 سیزدهم رجب، سالروز میلاد فرخنده مولی الموحدین، امام علی (ع)، اسوه عدالت، نیکوکاری، جوانمردی و والاترین الگوی دستگیری از نیازمندان که به عنوان روز پدر و روز مددکار نامگذاری شده است، فرصتی است  مغتنم تا از تمام کسانی که در مسیرآگاهی بخشی و دستگیری از نیازمندان و هم نوعان خود و توسعه به زیستن آحاد جامعه گام بر می دارند قدردانی نماییم.  

بی شک با میلاد مولود کعبه در ماه نزول برکات ایزد منان محبت بر عرشیان و فرشیان تمام شد تا شرط آسمانی شدن را تنها از طریق تأسی از رب النوع عشق، ایثار، مهربانی و گذشت بدانند . 

نوری که پس از آخرین رسول وحی به جای ماند ،در قامت ولایت جلوه گر شد تا رهپویان کوی دوست را رهبر باشد ،و آنانکه در این طریق گام بر میدارند ،نیک می دانند که فردوس برین مقصدشان خواهد بود.

ضمن پاسداشت این روز بزرگ ،امید داریم مددکاران اجتماعی، به عنوان نیروهای متخصص و تسهیل گر ،مسیر توانمند سازی  افراد جامعه  را تسهیل نموده  و همواره توفیق دستگیری از نیازمندان را داشته باشند چرا که بهبود سلامت جسم و جان جامعه جز با تلاش های ارزنده آنها میسر نیست.  

تردیدی نیست که همدلی، همراهی و مسئولیت پذیری مددکاران بهزیستی گواه آن است که مددکاری را نه  به عنوان یک شغل و حرفه بلکه به چشم لطف الهی می نگرند و در این مسیر دشوار همچون بزرگترین مددکار عالم، مولا علی (ع) بی چشمداشت و عاشقانه گام بر می دارند.

  اینجانب سالروز فرخنده میلاد آن امام همام ، روز پدر و روز مددکار را به کلیه همکاران گرانقدرم در سازمان بهزیستی که همواره می کوشند مرهمی بر آلام اقشار نیازمند باشند و مددکاران  عزیزی که شرایط توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی را به صورت تخصصی تسهیل می کنند تبریک عرض نموده و  از درگاه خداوند منان موفقیت روز افزون، سلامتی و شادکامی  را برای همگان مسئلت دارم .

                  دکتر مهران کریمیان

                   مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 73103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد