کارکنان بهزیستی گلزار شهدای زنجان را گلباران  کردند

مدیران بهزیستی استان زنجان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، تجدید پیمان کردند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در حاشیه این مراسم گفت: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است، که به‌همت شهید گرانقدر دکتر فیاض بخش و بر پایه اخلاص، نیک اندیشی، نوع دوستی و ایثار پایه گذاری شد و امروزه و با گذشت بیش از چهار دهه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای حمایتی و بزرگ ترین شبکه خدمات رفاه اجتماعی در حال ارائه خدمت به‌ آحاد جامعه است.

 حسینی شهدا را بهترین و ارزشمندترین الگو برای همه عنوان نمود و خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون شهدا و ایثارگران است .
وی افزود: غواصان زنجانی در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس به عنوان خط‌شکن در خط مقدم حضور داشتند و بارها و بارها امواج خروشان اروند و کارون را به زانو درآوردند.

مدیرکل بهزیستی خاطرنشان کرد:  بهزیستی  استان زنجان ۳  شهید سرافراز دارد که شهید بقاء ثمین تاب از فرزندان افتخار آفرین بهزیستی، شهیدعبدالحسین یکه فلاح و شهید محمد بیات از کارمندان این اداره هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل  گردیدند.
درپایان این مراسم باشکوه، با غبارروبی و گلباران مزار شهدا توسط کارکنان بهزیستی استان، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، مقام شامخ شهدا را گرامی داشته و به رشادت‌ها و ایثارگری های آنان  ادای احترام کردند.

کد خبر 73046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد