گسترش خدمات و فعالیتهای بهزیستی در شهرستانهای تابعه

مدیرکل بهزیستی استان در سفر به شهرستان نمین از تبیین برخی از اقدامات و خدمات ارائه شده به ولی نعمتان سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل بهزیستی استان در ادامه بازدید دوره ای از شهرستانها در سفر به شهرستان نمین با حجت الاسلام والمسلمین اسد زاده امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الااسلام والمسلمین اسدزاده امام جمعه شهرستان نمین ضمن قدردانی از زحمات تمامی خدمتگذاران راستین نظام مقدس جمهوری بویژه دست اندرکاران بهزیستی بر لزوم تعامل و آگاهسازی افراد جامعه از خدمات و فعالیتهای انجام شده تاکید کرد وگفت: کار در بهزیستی بسیار سخت و طاقت فرساست و افرادی که چنین نهادهایی مشغول خدمت هستند باید هموراه سعه صدر و صبرو تحمل بالایی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان نمین با اظهار این مطلب که مجموعه بهزیستی محل رجوع افراد محروم، درمانده و نیازمند هست گفت:با توجه به شناختی که از بهزیستی در اذهان مردم نقش بسته است این نهاد با نیازمندان و محرومانی سر و کار دارند که دارای مشکلات و معضلات مضاعف هستد و از طرف دیگر در جهت رفع آلام و درد و رنج این عزیزان همت می نمایند.

در ادامه رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تشریح برخی از خدمات و فعالیتهای صورت گرفته از سوی بهزیستی به ولی نعمتان تحت پوشش گفت: سازمان بهزیستی بر اساس تعهدات، وظایف و امورات محوله خود درقبال جامعه هدف خدمات بسیار متنوع و گسترده ای را از بدو تولد تا سالمندی فرد ارائه می نماید.

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که خدمت بهزیستی مختص جامعه هدف نیست بلکه عموم مردم از این خدمات برخوردار می شوند گفت: انجام مشاوره های ژنتیک، غربالگری بینایی و شنوایی، گفتار درمانی، کاردرمانی، خدمات اورژانس اجتماعی و بسیاری دیگر از جمله خدماتی هستند که با تنوع و گستردگی زیاد در حال ارائه می باشد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های صورت گرفته از سوی بهزیستی شهرستان نمین اشاره کرد وگفت: صفر شدن پشت نوبتی های دریافت مستمری، پرداخت مستمری به ۹۳۳ نفر، بهره مندی ۵۰۰ نفر از سایر خدمات سازمان، فعالیت ۳ مورد مرکز مثبت زندگی، عملیات احداث و واگذاری ۱۷واحد مسکن مددجویی، اشتغالزایی مددجویان  و رسیدگی به امورات مراکز ترک اعتیاد از جمله خدماتی هستند که  در بهزیستی شهرستان به افراد جامعه هدف ارائه می گردد.

کد خبر 73008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد