برگزاری نشست شورای اداری بهزیستی هرمزگان

نشست شورای اداری بهزیستی استان هرمزگان ، با دستور کار بررسی عملکرد ۱۰ ماهه ادارات بهزیستی شهرستان ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ نشست شورای اداری بهزیستی استان هرمزگان ، با دستور کار بررسی عملکرد ۱۰ ماهه ادارات بهزیستی شهرستان ها و با حضور مدیر کل، معاونین و مسئولین بهزیستی هرمزگان و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها در سالن جلسات بهزیستی استان برگزار شد.

در این نشست  ، شاخص های تخصصی و میزان تحقق برش استانی برنامه عملیاتی در ادارات بهزیستی شهرستانها به تفکیک دفاتر مختلف بررسی شد .

در ادامه این بررسی ، دلایل عدم تحقق برش ها ، چالش های موجود و پیشنهادات کارشناسی برای ارتقای کیفیت خدمات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست دیگر مسئولین و روسای ستادی بهزیستی استان نیز به ارائه گزارش تفکیکی از عملکرد ادارات بهزیستی شهرستانها و  نقاط قوت وضعف عملکردی آنان پرداختند.

در پایان سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان ضمن جمع بندی مطالب به ارائه راهکارهایی برای مرتفع نمودن چالش ها پرداخت و در خصوص پیگیری مسائل از سوی معاونین و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها دستورات لازم صادر کرد.

وی درادامه تاکیداتی پیرامون جذب اعتبارات ابلاغی ، وصول درآمدهای اختصاصی ، ثبت خدمات نقدی و غیرنقدی در سامانه ارمغان ، برگزاری منظم جلسات کمیته مناسب ساری و شورای سالمندان در شهرستانها و مطالبه گری در این جلسات ، افزایش بازدید از مراکز ، اصلاح فرایندها ، مستند سازی تعاملات درون و برون سازمانی و ارتقای شاخص های حراستی و حفاظتی ارائه نمود.

گفتنی است نشست شورای اداری بهزیستی استان هرمزگان در رویکردی جدید و با هدف تحقق بهتر اهداف و دستیابی به نتیجه مطلوب ، به مدت دو روز از ساعت 13 تا 23 برگزار شد .

در اولین روز از برگزاری نشست  ، روسای ادارات بهزیستی شهرستانهای بستک ، بشاگرد ، پارسیان ، جاسک ، حاجی آباد ، سیریک و ابوموسی و در دومین روز ادارات بهزیستی شهرستانهای بندرعباس ، بندرلنگه ، خمیر ، رودان ، قشم ، میناب و هرمز حضور داشتند.

کد خبر 72995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد