پیام تبریک مدیر کل بهزیستی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

مدیر کل بهزیستی هرمزگان با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ متن پیام بدین شرح است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 

"ایران استوار، ۴۴ سال افتخار"

انقلاب اسلامی ایران، جلوه باشکوه بصیرت و بیداری ملتی است که غریو استکبارستیزی و استقلال طلبی خود را با اقتدار به گوش جهانیان رسانیده اند. این انقلاب ثمره دلاوری ها و آزادی خواهی غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان های مقدس خود، با دست خالی و با بهره مندی از اسلحه ایمان، تقوا و اتکال به خداوند، در برابر ظلم ایستادند و مزدوران دست نشانده را از ایران اسلامی بیرون راندند.

این انقلاب ودیعه ای است الهی که خداوند بر ما منت گذارد و لایق دانست که آن را در میان همه جوامع و ملت ها به ملت ما سپرده تا در حفظ و گسترش آرمان های آن بکوشیم و با تمام توان از ارزش های آن پاسداری کنیم و اکنون مهم ترین وظیفه ای که بر دوش نسل حاضر ایرانی است این است که با تلاشی مضاعف این امانت و میراث گران بها را به بهترین شکل حفظ و در باروری آن تلاش کرده، آن را به آیندگان بسپارد.

سازمان بهزیستی مولود انقلاب است .این سازمان درگام دوم انقلاب، ماموریتی حساس و تاثیرگذار در حوزه سلامت اجتماعی و توانمندسازی دارد ، سازمانی تخصصی که هدف آن خدمت به آحاد جامعه هدف در اقصی نقاط کشور است و اینک در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، با افتخار تلاش می کند تا با ایجاد عدالت اجتماعی وتوانمند سازی گامی موثر در راستای تحقق آرمانهای نظام مقدس  جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله ) بردارد.

اینجانب به مناسبت فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن و ایام الله دهه مبارک فجر ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به مردم ایران اسلامی به‌ویژه خانواده بزرگ بهزیستی و مردم دلاور و همیشه درصحنه تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.

 سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 72942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد