پیام مدیرکل بهزیستی به مناسبت آغاز یوم الله دهه فجر

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت  فرارسیدن ایام الله دهه فجر و بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان متن پیام سلمان حسینی به شرح ذیل است:

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش معمار کبیر و رهبرفقید انقلاب اسلامی و هدایت و رهبری مقام معظم رهبری و همچنین فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران و مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان وزنان آزاده ایرانی است .

سازمان بهزیستی سازمانی است برای بهتر زیستن ،سازمانی مقدس که مولود انقلاب اسلامی است و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در شروعی دوباره برای بهتر زیستن تلاش می کند تا با ایجاد صیانت و سلامت اجتماعی وتوانمند سازی گامی مهم در راستای تحقق آرمانهای نظام مقدس  جمهوری اسلامی بردارد.

 اینجانب بر خود وظیفه میدانم در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و تقارن فرخنده آن با ماه عظیم الشان رجب و ولادت امیرالمومنین علی (ع ) ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم شریف ،کارکنان  و جامعه هدف همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی تبریک و شادباش عرض نموده  و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

سلمان حسینی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 72884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد