بازدید اعضای گروه کاری زن و خانواده متعالی استان از مراکز اجتماعی بهزیستی قم

اعضای گروه کاری زن و خانواده متعالی استان از مراکز اجتماعی بهزیستی قم شامل مراکز نگهداری زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی بازدید کردند .

دراین بازدید دو ساعته از مجموعه مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی ،  اورژانس اجتماعی 123 ،خانه امن و مراکز نگهداری زنان و دختران بهزیستی بازدید شد و مسولین بهزیستی و مرکز بحران گزارشی از خدمات این مراکز ، نحوه پذیرش و نگهداری و ترخیص و... ارائه کردند .

خانم عبداللهی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی به اقشار در معرض آسیب با اشاره به تاکیدات دولت محترم در زمینه رصد ، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی با اشاره به تنوع نیازهای مقیمان مراکز آسیب ها از کلیه نمایندگان تام الاختیار دستگاه های عضو کارگروه خواست با استفاده از ظرفیتهای هر دستگاه در حد توان در رفع مشکلات تحصیلی ، حقوقی ، قضائی ، اجتماعی ، فرهنگی ، شغلی و... این زنان و دختران بکوشند.

لازم به ذکر است دادگستری، بهزیستی، کمیته امداد، ارشاد، آموزش و پرورش و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جزو اعضای اصلی این گروه کاری هستند و برخی دستگاه های دیگر هم به صورت موردی در کارگروه شرکت می کنند .

کد خبر 72853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد