فرهیخته ی بازنشسته بهزیستی گیلان تجلیل شد

صبح روز دهم بهمن ماه، به مناسبت یکصدمین سالروز تاسیس صندوق بازنشستگی کشور، طی برگزاری مراسمی با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ، سجاد محمدیان مدیرکل صندوق بازنشستگی گیلان و سایر مسئولین دو دستگاه، از ابراهیم شکری شاعر فرهیخته ی بازنشسته بهزیستی گیلان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در مراسم تجلیل از " ابراهیم شکری" شاعر فرهیخته بازنشسته ی بهزیستی گیلان با تاکید بر اینکه حفظ احترام و حرمت بازنشستگان وظیفه همگان است اظهار داشت: بازنشستگان با تلاش های خود در هر اداره چراغ راه نسل های بعدی هستند و حفظ حرمت و احترام پیشکسوتان از وظایف اصلی کلیه کارکنان است.

وی در ادامه افزود : امروز همه کارکنان اداره بهزیستی میراث دار زحمات بازنشستگان در سالهای گذشته هستند و از اینکه در سازمان بهزیستی چنین اشخاص فرهیخته ای حضور دارند باعث افتخار و خورسندی است و شایسته است تا همواره از فرهیختگان بازنشسته تجلیل شود.

همچنین در پایان این نشست توسط مدیران کل بهزیستی و صندوق بازنشستگی گیلان از ابراهیم شکری شاعرفرهیخته ی بازنشسته بهزیستی گیلان به پاس سالها تلاش در عرصه فرهنگ و ادب و خدمت صادقانه در اداره بهزیستی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 72798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد