دیدار مدیرکل بهزیستی استان تهران با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری

محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران با محمد مهدی رحیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای همکاری و تعامل بهزیستی با دادستانی و استفاده از ظرفیت های قانونی و اجرایی قوه قضائیه و دادستانی شهرستان ری در ارائه خدمات به جامعه هدف نشست مشترکی در سالن جلسات دادستانی شهرستان ری برگزار شد.
 
در این دیدار فاطمه ارزانیان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، داود خادم مدیر و مریم صفایی معاون اموراجتماعی بهزیستی شهرستان ری، شهیدیان متولی امور سرپرستی، عباسی قاضی خانواده، رجبی معاون درامور پیشگیری از وقوع جرم دادستانی شهرستان ری، نماینده نیروی انتظامی و کمیته امداد شهرستان ری، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰  نیز حضور داشتند.

رحیمی ضمن خیرمقدم به مدیرکل و هیات همراه و تقدیر از زحمات و خدمات شبانه روزی ایشان و همکاران پرتلاش بهزیستی ابراز داشت: شاهد اتفاقات و حرکات مثبت و رو به رشدی در بهزیستی استان تهران هستیم که این نشان از تیم مدیریت موفق و پرسنل وظیفه شناس آن اداره کل دارد و آمادگی خود را برای همکاری و ارتقاء سطح خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی اعلام می داریم.

مدیر کل بهزیستی استان نیز ضمن تقدیر از هماهنگی این دیدار و تشکر از همراهی و همدلی مجموعه دادگستری به ویژه دادستان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، بهزیستی را نماینده افرادی از جامعه که دارای نیازهای ویژه و خاص هستند عنوان کرد.

در این جلسه موضوعاتی از جمله ساماندهی کودکان کار و خیابان مطرح، و مقرر شد توسط دادستانی جلسه ای با متولیان این امر که شامل ۱۵ دستگاه می شوند برگزار و موضوع  جمع آوری، شناسایی، ساماندهی، ارائه خدمات حمایتی و چالشهای مربوط به موضوع کودکان کار و خیابان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مقرر شد بحث فرزند خواندگی و امین موقت نیز با همکاری و هماهنگی دادستانی و دادگاه خانواده و  واگذاری در بستر میزبان یا امین موقت تسهیل گردد تا بتوان کودکان در شیرخوارگاه و مراکز نگهداری بهزیستی را به واجدین شرایط واگذار کرد.

در ادامه مدیر کل بهزیستی استان تهران طرحی را ارائه داشت مبنی بر تاسیس مرکز شوق زندگی که این مرکز در یکی از فضاهای تحت نظارت بهزیستی استان تهران قرار داشته باشد و کلیه رای های صادره در بحث فرزند خواندگی و مسائل مربوط به آن از طریق همان مرکز و با حضور و همکاری قضات و کارشناسان  دادستانی در مرکز شوق زندگی صورت پذیرد.

 وی در ادامه ارائه خدمات و رضایتمندی آحاد جامعه و جامعه هدف را در برخی از وظایف محوله منوط به همراهی و همکاری برون سازمانی و دیگر دستگاه های اجرایی عنوان کرد و در پایان سخنان خود ضمن تقدیر مجدد از دادستان و شرکت کنندگان در جلسه ابراز داشت: برخی از فعالیت ها همانند متکدیان، کودکان خیابانی و... بهزیستی تنها یک عضو در کمیته یا کارگروه است که بمنظور کاهش و رفع آسیب ها به خصوص آسیب های اجتماعی هماهنگی و همکاری کلیه اعضاء و دستگاه های عضو نیازمند است.

کد خبر 72796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد