ملارد|  برگزاری کمیته ترخیض فرزندان مرکز نگهداری علی ابن ابیطالب (ع)

در راستای اهمیت پیگیری امور فرزندان مستقر در مراکز نگهداری شبانه روزی و لزوم استقلال این فرزندان پس از ۱۸ سالگی جلسه ای با حضور داود فهیم راد سرپرست اداره، زهرا باقرپور معاون اداره و مسئول امور اجتماعی، کارشناس شبه خانواده، مدیریت و فرزندان مرکز علی ابن ابیطالب (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد با اشاره به بررسی دقیق شرایط فرزندان برای ترخیض گفت: پس از اینکه فرزندان در مراکز شبانه روزی به سن بالای ۱۸ سال می رسند مراحل ترخیص آنها بصورت تخصصی از سوی مددکاران مرکز و کارشناسان امور اجتماعی پیگیری می گردد.

وی افزود: در کنار بررسی شرایط فرزندان مسئله مهم تامین هزینه برای مسکن و... از سوی سازمان است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ملارد با اعلام اینکه طی این کمیته شرایط ۷ نفر از فرزندان مرکز مورد بررسی قرار گرفت گفت: کمیته اولیه در شهرستان انجام و پس از آن کمیته نهایی در ستاد بهزیستی استان تهران برگزار و تصمیم نهایی اتخاذ می شود.

باقرپور مسئول امور اجتماعی ضمن تشریح خدمات و فعالیتهای مرکز علی ابن ابیطالب (ع) گفت: این مرکز از سال ۸۴ در شهرستان ملارد راه اندازی شده و در حال حاضر با نگهداری ۳۱ فرزند پسر ۷– ۱۸ سال و تعداد بیش از ۲۰ نیروی مراقب و متخصص توسط بخش غیردولتی و با نظارت این اداره مشغول ارائه خدمات می باشد.

وی با بیان اینکه پس از ترخیص حمایت سازمان قطع نمی شود گفت: ۵ سال پس از ترخیص این فرزندان نیز حمایت های مالی و غیرمالی سازمان ادامه دارد و نظارت و پیگیری کارشناسی از سوی مرکز و ستاد قطع نمی شود و در صورت وجود هرگونه مشکل فرزندان می توانند مسائل خود را با کارشناسان سازمان مطرح کنند.

کد خبر 72707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد