۱۰ خدمت الکترونیک بهزیستی در دسترس شهروندان قرار دارد

سرپرست  مرکز فناوری اطلاعات بو امنیت فضای مجازی بهزیستی استان زنجان  گفت: در حال حاضر ۱۰ خدمت الکترونیک در قالب سامانه های میز خدمت الکترونیک به آدرس behzisti.ir فعال است و بخشی از  خدمات بهزیستی به‌صورت الکترونیک انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حسینعلی باقری با اشاره به اینکه چرخه فعالیت ها در بهزیستی و نحوه خدمات رسانی شفاف است و وجود سامانه های الکترونیکی نقش برجسته ای در این مهم دارد، بیان کرد: در راستای ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و ارتقاء رضایت مندی آنان، خدمات بهزیستی به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

وی یادآورشد: متقاضیان و افراد تحت حمایت این اداره کل می توانند با مراجعه به آدرس behzisti .ir   و انتخاب گزینه میز خدمت الکترونیک درخواست خود را ثبت کرده و کلیه مراحل نتیجه درخواست، به صورت پیامک به شماره موبایل و آدرس ایمیل فرد اطلاع رسانی خواهد شد و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می‌تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد.

باقری در ادامه با اشاره به اهمیت ارتقاء و بسط حقوق شهروندی در رضایتمندی مردم، بر لزوم نهادینه سازی حقوق شهروندی تاکید کرد و گفت: تلفن گویا، ارسال پیامک و وب سایت مناسب سازی شده ی  بهزیستی به آدرس zanjan.behzisti.ir جهت آشنایی عموم مردم  و افراد کم توان با قوانین و مقررات وشناسه خدمات و استفاده از خدمات دولت الکترونیک در دسترس است.

وی دلیل نارضایتی ارباب رجوع در ادارات و سازمان ها را ناشی از عدم آگاهی آنان از حقوق قانونی خویش دانست و تصریح کرد: عموم مردم  حق دسترسی به اطلاعات  سازمان مد نظر را دارند مگر آنکه  قانون منع کرده باشد همچنین دستگاه های اجرایی وظیفه تامین امنیت روانی شهروندان را برعهده دارند، در مقابل  شهروندان نیز باید با حقوق خود آشنا بوده و مطالبات خویش را در چارچوب قوانین و مقررات درخواست کنند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از مصادیق ارائه خدمات به جامعه هدف معرفی بخش های خدمات رسان است، افزود : لوکیشن کلیه مراکز دولتی بهزیستی در سایت این اداره قابل مشاهده است و آدرس کلیه مراکز غیردولتی و شماره دسترسی در سایت درج گردیده است.

کد خبر 72565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد