بوئین میاندشت| تاکید فرماندار  بر شناسایی و شبکه‌سازی خیرین در جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی

دومین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی با حضور رضا علی معصومی فرماندار، حسن خلیلی رئیس اداره بهزیستی، مسئولین، معتمدین محلی و خیرین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت، رضا علی معصومی با تاکید براهمیت شناسایی خیرین و استفاده از ظرفیت ایشان در داخل و خارج از شهرستان به منظور حل مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی گفت: برای اینکه بهترین خدمات را به این قشر از جامعه ارائه نمود و بتوانیم کاری موثر و ماندگار انجام دهیم باید زمینه و شرایط مناسب جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت مردمی و خیرین با ایجاد بستر مناسب برای مشارکت سایر افراد جامعه فراهم نمود.

فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی خیرین گفت: شبکه‌سازی و تشکیل مجمع خیرین شهرستان می‌تواند گام موثری در جهت جذب مشارکت‌های مردمی و بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف باشد.

در ادامه رئیس اداره بهزیستی بوئین میاندشت، در خصوص اهمیت و ضرورت تشکیل شورا گفت: با توجه به اینکه مددجویان و افراد دارای معلولیت از دهک‌های پایین درآمدی جامعه هستند دارای مشکلات اقتصادی، درمانی و معیشتی بسیار می‌باشند، لذا برنامه‌ریزی جهت جذب و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای رفع نیازها و ارائه خدمات مطلوب به افراد دارای معلولیت به دلیل محدودیت اعتبارات بهزیستی بسیار حائز اهمیت است.

حسن خلیلی با ارائه گزارشی از میزان جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی با تقدیر از کمک‌های مردم، خیرین و نیکوکاران ارجمند در سطح شهرستان گفت: مشارکت خیرین زمینه‌ساز تسریع در ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی می‌باشد.

وی خواستار همیاری بیشتر افراد نیکوکار برای کمک به جامعه هدف بهزیستی شد و ادامه داد:  خیرین  می‌توانند از طریق تماس با کد دستوری #۶*۲۰۰۲*۶۶۵۵* و واریز کمک‌های نقدی به شماره حساب مشارکت‌های مردمی با شناسه شهرستان بوئین میاندشت با شماره ۴۱۶۱۰۳۴۵۴۱۶۶۱۱۲۶ شماره شبای مشارکت‌های مردمی ۹۳۰۱۰۰۰۰۴۱۶۱۰۳۴۵۴۱۶۶۱۱۲۶ IR  شناسه بویین میاندشت ۳۷۱۰۳۴۵۶۱۱۳۱۵۶۱۵۰۵۰۵۰۵۰۵۰۵۰۵۰۵  یا مراجعه حضوری به اداره بهزیستی نسبت به پرداخت کمک‌های مردمی و شرکت در امر خدا پسندانه اقدام نمایند.

کد خبر 72496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد