حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در شاهین دژ

جدیدی معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی در ادامه روند بررسی و پایش ارائه خدمات به جامعه هدف به شاهین دژ سفر کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛

در این دیدار  جدیدی به همراه داداشیان رئیس اداره بهزیستی شاهین دژ با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی ، امام جمعه این شهرستان ضمن تقدیر از حمایت‌ها و توجه ویژه ایشان به بهزیستی ، گزارشی از فعالیت‌های معاونت اجتماعی را در این شهرستان ارائه کرد .
در ادامه برنامه های سفر معاون امور اجتماعی بهزیستی به شاهین دژ ، بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی و دیدار با پرسنل این مرکز بود که مسائل و مشکلات آنان بررسی و موضوعات و چالش های پیش روی آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در ادامه بازدیدها ؛ جدیدی با حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، مهمان فرزندان مقیم این مرکز بود .
در این نشست صمیمی معاون اجتماعی بهزیستی استان در خواست‌ها و مشکلات فرزندان را جویا و بر تلاش حداکثری بهزیستی در جهت رفع مشکلات آنان قول مساعد داد.
جدیدی با اشاره با اینکه فرزندان تحت حمایت بهزیستی افرادی خودباور و با توانمندی بالا هستند افزود : این فرزندان آینده سازان این مملکت هستند که امیداست  با تلاشهای مضاعف مسئولین و همت فرزندان و لطف خدای متعال بتوانیم آینده روشنی برای ایشان رقم بزنیم .
جدیدی همچنین با اشاره به اینکه فعالیت پرسنل بهزیستی به لحاظ ارتباط با خانواده ها بسیار ارزشمند تلقی میشود از خدمات مجدانه و شبانه روزی همکاران در بهزیستی شاهین دژ تقدیر کرد .

کد خبر 72175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد