خانه‌های کودک و نوجوان، آینده فرزندان بهزیستی را می‌سازد

سرپرست بهزیستی استان در همایش تجلیل از فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان گفت: خانه‌های کودک و نوجوان، آینده فرزندان بهزیستی را می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی گفت: بهزیستی و فعالیت‌های آن دوجلوه دارد؛ یک جلوه زیبایی، نشاط، خوشحالی و انرژی است و جلوه دیگر مشکلات و ناراحتی است که در پی آن ایجاد می‌شود که امشب شاهد جلوه زیبا و پرانرژی آن هستیم.
وی با بیان اینکه علی‌رغم همه تلاش و فعالیت‌ها هنوز بهزیستی در میان جامعه ناشناخته مانده است، ادامه داد: تصور یک عده از بهزیستی تنها معلولیت است، در صورتی "به‌زیستی" شور و نشاط است.
سرپرست بهزیستی استان اصفهان یادآور شد: بهزیستی استان،دارای ۲۲۰ مرکز در حوزه توانبخشی است که به ۴۵۰۰ نفر خدمات ارائه می‌دهد. 
وی افزود: همچنین ۴۰ خانه کودک و نوجوان تحت نظارت بهزیستی فعالیت می‌کنند که در این خانه‌ها، آینده کودکان و نوجوانان خلق می‌شود چرا که معتقدیم، دست خدا همیشه همراه شماست.
چاووشی با ابراز خرسندی خاطرنشان کرد: در این مدت کوتاه که سکان بهزیستی استان را به دست گرفته‌ام شاهد اتفاقات خوش و فرح‌بخشی بوده‌ام که ماحصل تلاش کارکنان و خیرین و مسئولان مراکز بوده است.
سرپرست بهزیستی استان اصفهان با ابراز امیدواری ادامه داد: جشن تجلیل از فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان نه تنها امسال به یادماندنی‌ خواهد شد، بلکه درخواست دارم تا از سال آینده این جشن با شکوه دو بار در سال برگزار شود.
چاووشی در پایان با بیان اینکه متاسفانه در بهزیستی مکان تفریحی و اردوگاهی ویژه مددجویان وجود ندارد، خطاب به خیرین گفت: خیرین همیشه بازو و یاور و سفیران مهربانی بهزیستی بوده‌اند و امید است که خیرین در این زمینه سرمایه گذاری کرده و متناسب با افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی اقدام کنند تا در سال‌های بعد این جشن باشکوه را در مکان اختصاصی بهزیستی استان برگزار کنیم.
به گزارش روابط عمومی، جشن تجلیل از فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان بهزیستی استان اصفهان با حضور گسترده فرزندان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استان و شهرستان‌ها و خیرین در سالن اجتماعات خیریه قمربنی‌هاشم‌(ع) نجف‌آباد برگزار شد.

خانه‌های کودک و نوجوان، آینده فرزندان بهزیستی را می‌سازد

خانه‌های کودک و نوجوان، آینده فرزندان بهزیستی را می‌سازد

خانه‌های کودک و نوجوان، آینده فرزندان بهزیستی را می‌سازد

کد خبر 72173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد