معافیت بیش از ۱۶ هزار مددجو از پرداخت هزینه آب بها

معاون امور مشترکان و درآمد آبفای آذربایجان شرقی از معافیت ۱۶۴۳۶ مددجوی بهزیستی استان از پرداخت هزینه ای آب بها و دفع فاضلاب به دلیل مصرف زیر الگوی مصرف خبر داد.

مهندس یوسف زاده در نشست مشترک با رئیس اداره فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی، برخورداری ۳۶۱۸۰ نفر از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان را یاد آور شد و ابراز داشت: علاوه بر معافیت فوق، ۸۰۲ میلیون ریال تخفیف نیز آب بهای مددجویان این اداره کل اعمال شد. وی راه اندازی سامانه جدید بهزیستی Sam.behzisti.net را عاملی در راستای افزایش سرعت بروز رسانی اطلاعات مددجویان در شرکت آبفا دانست و ابراز امیدواری کرد که این امر موجب ارتقاء رفاه مددجویان شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت های مادی و معنوی از اقشار ضعیف جامعه افزود: اداره کل بهزیستی استان می تواند با دسترسی به سیستم یکپارچه و دقیق امور مشترکین آبفای استان، آمار و مشخصات افراد تحت پوشش را مشاهده و پیگیری کند.

مهندس مهدی بلوری رییس اداره فناوری اطلاعات بهزیستی استان نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری اداره کل آب و فاضلاب استان در خصوص فرآیند معافیت مشترکان مددجوی بهزیستی که میزان مصرف کمتر از الگو دارند، گفت: برای رفاه حال هم استانیهای محترم و مخصوصا مددجویان سازمان بهزیستی با مراجعه به آدرس اینترنتی https://services.abfaazarbaijan.ir/ قسمت خدمات الکترونیکی مشترکین میتوانند از آخرین وضعیت مصرفی و قیمت آب بهای خویش مطلع شده و با رعایت الگوی مصرف از معافیتهای قانونی بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: بروز رسانی اطلاعات مددجویان تقریبا هر سه ماه یکبار انجام می گرفت که پس از راه اندازی سامانه جدید، ضمن ارتقای رفاه مددجویان به روز رسانی اطلاعات با سرعت بیشتری انجام می شود.

کد خبر 72149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد