خانه سالمندان بهزیستی خدابنده به همت خیرین در حال ساخت است

 مدیرکل بهزیستی استان زنجان  از رشد  فیزیکی هشتاد و پنج درصدی  ساختمان مرکز نگهداری سالمندان وافراد دارای معلولیت  خدابنده خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  به یاری خیرین جهت ساخت این ساختمان  ۴ طبقه به مساحت یک هزار و ۹۱۵ متر هزینه شده و هم اکنون پروژه مذکور با اعتبار دولتی به  مبلغ  ۴ میلیارد تومان تحویل پیمانکار گردیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، سلمان حسینی ضمن تقدیر از خیرین به عنوان بازوان یاریگر بهزیستی خواست در راستای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی، رشد و گسترش خدمات اجتماعی و ارتقا سلامت اجتماعی در زنجان پیش قدم شده و در ترسیم شهری بدون آسیب های اجتماعی و تلطیف فضای شهری با کاهش کودکان کار، معتادین، فقر و خشونت های کلامی و ...قدم مهمی بردارند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین زنجانی نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی از طریق ادارات بهزیستی  شهرستان های زنجان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر بهزیستی کمک کرده اند که این رقم در راستای هزینه درمان، معیشت، مسکن و ...هزینه شده است.

حسینی به اجرای شش پویش همزمان با سراسر کشور از جمله پویش ضیافت مهربانی، سین هشتم، مشق مهر، حریم عشق، عید تا عید و یلدای مهربانی عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این پویش ها جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح رفاه و معیشت مددجویان است و بهزیستی همواره خودراموظف داشته تا باسازماندهی وایجاد شرایط ساختاری مناسب، ‌ راهکارها و استراتژی های متناسب با جامعه هدف زمینه گسترش وتعمیق مشارکتهای مردمی رافراهم سازد.

وی با بیان اینکه طرح حامی و شکرانه ی سلامت، نیز از جمله طرح های اجرا شده در بهزیستی است، افزود: خیرین می توانند به عنوان حامی کودکان و ایتام و مشارکت با نیت عام وخاص و دیگر راه های یاری همراه و یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند و با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز نمایند.

حسینی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند از طریق  شماره حساب :۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸   شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸  و کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.  

کد خبر 72141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد