خروجی تمام فعالیتها باید رضایتمندی مراجعین و جامعه هدف را به دنبال داشته باشد

نشست تعاملی بازرسان دفتر امور استانها و دبیر شورای هماهنگی ادارات کل زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان با اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان کرمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان نشست هم اندیشی قهرمان طاهری و خانم رنجبر بازرسان دفتر امور استانهای وزارت رفاه و منصور زاینده رودی دبیر شورای هماهنگی ادارات کل زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان باهدف تعامل، هم اندیشی، تبادل اطلاعات و بررسی ارتقا سطح خدمات وعملکرد بهزیستی استان برگزار شد.

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: در این نشست که به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر بهزیستی با مجموعه وزارت رفاه برگزار گردید راهکارهای اثربخش علی الخصوص توجه به نیروی انسانی دارای انگیزه با هدف ارتقاء عملکرد بر اساس ضوابط و شاخصهای مد نظر وزارت رفاه مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت .

وی افزود : رسیدگی به رفع مشکلات جامعه هدف، همگرایی و وحدت رویه و تشریح فعالیت ها و اقدامات به منظور ایجاد رقابت مثبت بین کارکنان در ارائه خدمات مطلوب به مردم از بخشهای دیگر مورد بحث بود که قطعا  زمینه ساز پیشرفت می باشد.

قهرمان طاهری بازرس دفتر امور استانهای وزارت رفاه نیز در این نشست به مقوله شایسته سالاری وجانشین پروری تاکید کرد وافزود: حضورکارکنان فعال وپویا سازمان را قادر می‌سازدتا بتواند بدون ایجاد وقفه، به فعالیت‌های خود ادامه دهد وسازمان در حین دستیابی به اهداف تیمی خود، استعدادهای سازمانی‌اش را نیز حفظ می‌کند.

قهرمان طاهری افزود : برای به دست آوردن بهترین نتیجه، باید آن را در عمق سازمان نهادینه کنید. برنامه‌ریزی برای جانشین پروری باید یک فرایند مداوم و انعطاف‌پذیر همراه با نتایج خاص باشد.

وی تاکید کرد : با توجه به شرایط خاص خدمت در سازمان بهزیستی وفرسودگی شغلی باید توجه به حمایت از نیروی انسانی مورد وثوق قرارگیرد.

یادشده اذعان داشت:  فعالیتهای سازمان باید با بهترین شیوه موثر انجام شود و خروجی تمام فعالیتها رضایت مراجعین و جامعه هدف را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 71896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد