در رسانه | رئیس اداره بهزیستی تربت‌جام مطرح کرد؛ اعتیاد، معضل جدی تربت‌جام

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره بهزیستی تربت‌جام گفت: مرزی بودن این شهرستان و قرار داشتن در کریدور ترانزیت مواد مخدر موجب شده معضل اعتیاد در این شهرستان بیشتر و جدی‌تر باشد.

حسن ظفر مقدم در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه معضل اعتیاد از آسیب‌های جدی در شهرستان تربت‌جام است، افزود: مرزی بودن این شهرستان و قرار داشتن در کریدور ترانزیت مواد مخدر موجب شده معضل اعتیاد در این شهرستان بیشتر و جدی‌تر باشد.

وی اظهار کرد: هرچند اعتیاد چند عاملی و دارای چندین علل است اما در برابر دستگاه‌های بسیاری هم هستند که در پیشگیری باید فعالیت بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره بهزیستی تربت‌جام خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضاً مشاهده می‌شود در بررسی علل یک آسیب همزمان چندین دستگاه فعالیت دارند در صورتی که هر دستگاه می‌تواند برای پیشگیری از این گونه تداخل‌ها یکی از آسیب‌ها را مورد بررسی قرار دهد و این نیازمند سیاست‌گذاری‌هایی از بالادست است.

وی اقدام به خودکشی، کودک‌آزاری و همسر آزاری را سه آسیب جدی دیگر در شهرستان تربت‌جام دانست و افزود: اقدام به خودکشی امسال به نسبت سال قبل سه برابر افزایش داشته که تمام تلاش‌ خود را برای فرهنگ‌سازی‌ و کاهش این آسیب‌ها به کار گرفته‌ایم.

کد خبر 71789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد