🔷🔶  مراسم تجلیل از خیر نیکوکار برگزار شد.

طی مراسمی، با حضور مدیر کل بهزیستی لرستان و معاون مشارکت های مردمی و کارشناسان این حوزه به منظور ارج نهادن و قدر دانی از خیرین نیکوکار و نیک اندیش که دلشان در گرو مهر بهزیستی است، تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، در مراسمی نمادین از فاطمه دالوند از عضو هیات مدیره شرکت تهیه مواد غذایی زرین ظفر خرم آباد تجلیل شد.

همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان در این جلسه، استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در تامین و رفع پاره ای از مشکلات مددجویان و جامعه هدف، با اولویت محلات کم برخوردار و کمتر توسعه یافته را ضروری دانست و افزود، رﺷﺪ ﺷﺘﺎب گرفته ﺷﻬﺮﻧﺸﯿنی  ﭘﯿﺎﻣﺪﻫﺎی ﻣﺘﻔﺎوت و چالش برانگیزی ﺑﻪ دﻧﺒﺎل داﺷﺘﻪ و ﺑﺎ آﺳﯿﺐ ﻫﺎی نو ظهور و غیر قابل کنترلی همچون فقر و اعتیاد  ﻫﻤﺮاه ﺷﺪه اﺳﺖ. و در این میان  ﺗﻮزﯾﻊ ﻧﺎﻣﺘﻌﺎدل ﺧﺪﻣﺎت و اﻣﮑﺎﻧﺎت شهری و عدم  ﭘﯽرﯾﺰی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻣوﺛﺮ بمنظور ﮐﻨﺘﺮل و کاهش سرعت آسیب های اجتماعی ، روز به روز نرخ  آنها  (آسیب ها) را افزایش می دهد.

همایون عمودی زاده استفاده از نگاه خیر خواهانه خیرین و ارﺗﺒﺎط ﻣﺴﺘﻤﺮ با اﯾﻦ اﻧﺠﻤﻦ‌ﻫﺎ ﺑﺮای ﻓﺮاﻫﻢ کردن بستری برای رﻓﻊ پاره ای از ﻣﺴﺎﺋﻞ و ﻣﺸﮑﻼت مددجویان و جامعه هدف را مهم ارزیابی کرد و افزود، سازمان بهزیستی با اعتبارات اندک و طیف  گسترده ای از وظایف و فعالیت ها می تواند بخش بزرگی از مشکلات مددجویان و معلولان را با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران جبران کند.

گفتنی است شرکت زرین ظفر خرم آباد سالانه ۲۰۰ میلیون تومان بصورت اقلام غذایی و مواد پاک کننده و شوینده در اختیار مراکز شیرخوارگاه و موسسات دولتی تحت نظارت بهزیستی استان قرار می دهد.

کد خبر 71736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد