فراخوان تأسیس مرکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست  و بد سرپرست (رده سنی ۱۸-۱۳ سال)

اداره کل بهزیستی خراسان رضوی  بدین منظور از مؤسسات خیریه واجد شرایط ذیل به منظور تأسیس و اداره مراکز شبانه­ روزی(خانه های کودکان و نوجوانان) با رده سنی ۱۸-۱۳ سال در سطح استان( ترجیحا در شهرستان های بزرگ) دعوت به همکاری می ­نماید:

اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در نظر دارد کیفیت خدمت رسانی به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را با استفاده از ظرفیت­های مردمی و سرمایه­های اجتماعی - با بهره گیری از توانمندی­های بخش غیردولتی ارتقا بخشد. بدین منظور از مؤسسات خیریه واجد شرایط ذیل به منظور تأسیس و اداره مراکز شبانه­ روزی(خانه های کودکان و نوجوانان) با رده سنی ۱۸-۱۳ سال در سطح استان( ترجیحا در شهرستان های بزرگ) دعوت به همکاری می ­نماید:

  1. مؤسسه خیریه متقاضی می بایست دارای پروانه تأسیس مؤسسه غیرانتفاعی از سازمان بهزیستی باشد.
  2. مؤسسه توانایی/سابقه تربیت مناسب بر اساس تعالیم و آموزه های اسلامی- ایرانی را دارا بوده و متعهد به بکارگیری نیروهای تخصصی پایدار(با پرداخت حقوق مکفی و حداقل بر اساس قانون کار) با تأیید سازمان بهزیستی باشد.
  3. مؤسسه دارای توانمندی اقتصادی بوده و به منابع دولتی وابستگی نداشته باشد.
  4. حداکثر تعداد افراد برای حضور در خانه ها ۱۲ نفر می باشد.

کلیه مؤسسات غیردولتی واجد شرایط می توانند تا مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ به صورت حضوری درخواست خود را به اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به نشانی مشهد خیابان آیت ا ... بهجت بین چهارراه شهدا و زرینه حدفاصل بهجت ۸ و ۱۰ – اداره کل بهزیستی استان- معاونت امور اجتماعی تحویل نمایند.

کد خبر 71662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد