پیام سرپرست  بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن سومین  سالگرد شهادت سردار دل‌ها

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی ، محمد زیدوند سرپرست بهزیستی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

آرامش و ثبات حاکم بر هر جامعه ای مرهون تلاش واز خود گذشتگی افرادی است که با نادیده گرفتن لذتهای فانی دنیا برای خود همه توانشان را برای ایجاد فضایی امن و آرام در زندگی هموطنان خود به کار بسته اند.

در این بین هستند افرادی که به طور خاص و درخشان تر از سایر از خودگذشتگان تامین آسایش و آرامش جامعه ،فارغ از همه تعلقات دنیوی جلوه ای باشکوه از ایثار و فداکاری را برای بشریت به نمایش گذاشته اند که بی شک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همه لحظات خود را تنها به حفظ کیان وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشید و عاشقانه عمل کرد یکی از برجسته ترین این افراد در تاریخ این سرزمین کهن خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز و فرمانده همیشه پیروز سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده بزرگوار آن شهیدان، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تسلیت عرض مینمایم. برای روح بلند این سردار بزرگ علو درجات الهی و برای همگان الگوپذیری از این اسطوره تاریخی جهان و استمرار راه و مکتب باعزتش  با عزمی فزونتر از خداوند بزرگ مسئلت دارم                              

کد خبر 71342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد