مردم ثابت کردند که در ایستادگی و پایبندی به اصول انقلاب و رهبری با هیچکس تعارف ندارند

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت :مردم ثابت کردند که در ایستادگی و پایبندی به اصول انقلاب و رهبری با هیچکس تعارف ندارند و تمام قد در مقابل دشمن ایستاده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان ابوالفضل طهماسبی در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه صدیقه(س) و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در محل نمازخانه بهزیستی برگزار شد، عنوان کرد: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم ایشان مدت‌های طولانی است که به‌شکل فوری و قطعی به جهاد تبیین تأکید دارند و این امر را همیشه از واجبات قلمداد می‌کنند و ارائه آن را برای نسل‌های آینده لازم و ضروری می‌دانند.

وی، دشمن شناسی، بصیرت، عملگرایی و خادم مردم را از جمله ویژگی های سردار سلیمانی بیان کرد و افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با معرفت و شناخت کامل از موقعیت ایران، جبهه مقاومت و جبهه دشمن و مزدوران آنها دفاع کرد وبا اطاعت از فرمان رهبری توانست در پیروزی جبهه مقاومت نقش ویژه‌ای ایفا کند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه درحال حاضر کشور ما در حوزه‌های مختلف مخصوصاً در منطقه جز کشورهای پیشرو است و حتی در حوزه های علمی و دفاعی از بیشتر کشورهای دنیا جلو هستیم، افزود: کارهای خوبی در کشور در راستای پیشرفت و آبادانی در حال انجام است و دشمنان تلاش‌ می‌کنند با سیاه نمایی در کشور آشوب و فتنه ایجاد کنند و کارها را بی‌ارزش جلوه دهند.

گفتنی است در این مراسم که به همت بهزیستی استان زنجان و در راستای پاسداشت سالگرد شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س)و سردار دلها  شهید سپهبد سلیمانی برگزار شده بود احکام اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید بیات بهزیستی نیز توزیع شد و عزاداری و نوحه خوانی نیز توسط جامعه هدف صورت گرفت.

کد خبر 71116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد