دررسانه |۱۵ هزار نفر در خوزستان خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند

اهواز- مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به فعالیت‌های بهزیستی در حوزه پیشگیری گفت: با هدف کنترل آسیب‌های اجتماعی در ۹ ماه اخیر به بیش از ۱۵ هزار نفر در خوزستان خدمات مشاوره‌ای ارائه شد.

مهران کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت‌های بهزیستی در حوزه پیشگیری گفت: بیش از ۱۶۰ مرکز مشاوره غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی به هم استانی‌ها خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان خبر داد: همچنین مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی برای حل مشکلات خانواده‌ها فعال هستند که پس از ویزیت در صورت نیاز به مراکز حضوری دولتی به صورت رایگان و خصوصی ارجاع داده می‌شوند.

وی افزود: با هدف کنترل آسیب‌های اجتماعی، مداخله در بحران‌های فردی و اجتماعی با محوریت زنان، دختران، سالمندان، کودکان و افراد در معرض آسیب، ۲۱ گروه اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان در ۹ ماه اخیر به بیش از ۱۵ هزار نفر خدمات رسانی کردند.

کریمیان با اشاره به ارائه خدمات ۸ مرکز مشاوره ژنتیک رایگان از سوی بهزیستی به مراجعان گفت: فرادی که سابقه معلولیت دارند می‌توانند قبل از ازدواج و فرزندآوری به این مراکز مراجعه کنند که آزمایش ژنتیک برای خانواده‌های تحت پوشش به صورت رایگان است.

کد خبر 71087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد