بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از مرکز معلولان ذهنی رمضان و کمپ ماده ۱۶ کاشمر

رئیس سازمان بهزیستی کشور حمایت از خانواده‌های معتادان در حال ترک اعتیاد را ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از خراسان رضوی، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مرکز معلولان ذهنی رمضان، ساختمان در حال احداث مرکز نگهداری سالمندان و کمپ ماده ۱۶ کاشمر خاطرنشان کرد: برای اینکه هر چه زودتر پروژه نیمه‌تمام ساختمان مرکز نگهداری سالمندان کاشمر به بهره‌برداری برسد، پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.  

وی همچنین در بازدید از کمپ ماده ۱۶ این شهرستان گفت: سرانه هر نفر از کسانی که در این کمپ‌ها نگهداری می‌شوند، از ۳۵ هزار تومان در سال گذشته به ۴۲ هزار تومان در امسال افزایش یافته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بخشی از این اعتبارت امروز به خراسان رضوی اعطا شده، خاطرنشان کرد: اگرچه افراد تا سه ماه در این مرکز نگهداری می‌شوند اما شاید تا ۶ ماه هم قاضی مجوز نگهداری آنان را صادر کند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه شود، خانواده این افراد است. اگر امید به آینده و زندگی در این افراد افزایش یابد، قطعا کیفیت سم‌زدایی و همراهی بیماران با مراکز ترک اعتیاد بهتر خواهد بود.

قادری گفت: همچنین باید از توان خیرین برای اشتغال‌زایی این بیماران استفاده شود. ظرفیت این مرکز ۱۰۰ نفر اعلام شده که اکنون ۸۷ نفر در آن نگهداری می‌شوند.

کد خبر 70891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد