شهرستان بوشهر |توزیع بیش از یک تُن گوشت مرغ منجمد بین مددجویان بهزیستی شهرستان بوشهر در آستانه شب یلدا

آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر اظهار داشت: بیش از یک تُن و دویست کیلو گوشت مرغ منجمد با همکاری و مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای مراکز تحت نظارت و مددجویان جامعه هدف بهزیستی این شهرستان توزیع گردید.

به گزارش روابط عموم اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از اتحادخبر: آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر اظهار داشت: بیش از یک تُن و دویست کیلو گوشت مرغ منجمد با همکاری و مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  برای مراکز تحت نظارت و مددجویان جامعه هدف بهزیستی این شهرستان توزیع گردید.
آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر بیان داشت :در آستانه شب یلدا و با همکاری و اهدایی   بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از یک تُن گوشت مرغ منجمد در راستای تأمین معیشت خانواده‌های تحت حمایت این شهرستان توزیع گردید.
منوچهری ضمن ارج نهادن و همکاری های مستمر بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  با مجموعه بهزیستی جهت کمکهای خیرخواهانه به جامعه هدف، ارزش ریالی آن  را بالغ بر 576/000/000 ریال عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم که با واحد مشارکتهای مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر صورت گرفت بین مراکز تحت نظارت و توزیع میان میان مددجویان تحت پوشش و در آستانه شب در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 70696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد